darkness| Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Bekjent? Wtf? Har jeg blitt nedgradert til bekjent?! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Bekjent? Wtf? Har jeg blitt nedgradert til bekjent?! haha - beklager - en veldig god venn inne her har "omvendt" meg og gjort meg klar :-) *stryke-på-selvtilliten-din-min-veldig-gode-venn* Edit: ville ikke legge ut så altfor mye avslørende info rett og slett. Må jo virke all laidback and cool y'know Endret 30. oktober 2014 av g@bb@ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Satan altså. Prata med ei jente altfor lenge over Tinder, traff henne forrige søndag og onsdag som var, men hun har hatt unnskyldninger for å ikke treffe meg etter det og chatte-interessen har virket ut til å dabbe av for henne. Så idag tenkte jeg bare 'fuck it' og spurte om vi kunne treffes imorgen eller mandag fordi jeg ville snakke med henne, men det passet dårlig da hun snart har eksamen. Så da ble det snakk over Facebook istedet. Spurte om hun var i det hele tatt interessert i å treffe meg mer. Kom aldri noe klart svar, men hun visste ikke om dette føltes helt rett, om vi var for ulike i personlighet (Hun er mer direkte og bestemt, jeg mer beskjeden så hun sier hun ikke vil overkjøre meg), om interesser var for ulike. Sier hun er redd for å komme til å såre meg fordi hun pleier å trekke seg unna fordi hun føler seg alltid så usikker på om gutter er god match eller ikke. Ender oftest med at gutten blir såret, forteller hun. Jeg sier hva jeg tror om saken, at jeg er sjenert i bli-kjent fasen og at vi derfor bør treffes mer for å bli kjent med de "virkelige" hverandre, men hun må tenke sier hun. Hun vet ikke. Syns dette er så vanskelig. Jeg forsøker å pushe på å treffe henne, men intet hell. Hun reiser også hjem snart, så ser garantert ikke henne på en stund om ikke aldri. Blæh. Tolker dette som at det aldri blir noe mellom oss, men trodde virkelig på henne når hun sa hun syntes det var så vanskelig å bestemme seg og at hun måtte tenke. Må man tenke dog, så er det iallefall ikke noe overbevisende tiltrekning. Angrer på at jeg ikke prøvde meg på henne da vi lå på sofaen og så film. La armen rundt henne, eller noe slikt. Lå bare halveis tett opp mot hverandre, uten at jeg turte å ta initiativ. Hun sa også at jeg virket ut til å trenge mye tid på å bli trygg på henne, men vet ikke om jeg bør tolke dette positivt eller negativt. Hadde nok ikke sagt dette om jeg la an på henne, men så var hun så redd for å bli såret sa hun, i forkant av "daten". Sånn er det å være 21 år gammel sjenert gutt uten erfaring med jenter. Særs lite pen er jeg også. Følte fra starten at hun var utenfor min liga utseendemessig og i sosial status, men forsøkte å ikke la dette ha innvirkning på meg. Blir en kjip lørdagskveld kjenner jeg. Anonymous poster hash: 09a39...e6a Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Den er kjip ja... Blir vel en av de som slapp unna det tipper jeg. Alltid kjipt når sånnt skjer, og det skjer ofte dessverre... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2014 Rapporter Del Skrevet 1. november 2014 Forsøker iallefall å ta lærdom til neste gang; heller prøve seg for tidlig enn for sent. Må virkelig begynne å leve etter dette "Bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke har gjort"-mottoet... Anonymous poster hash: 09a39...e6a Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Har fått meg en skikkelig "nøtt" å knekke om dagen. Vanligvis pleier jeg å få en ganske klar og tydelig oppfatning av hvordan andre mennesker er, bare innen få sekunder etter jeg har møtt dem kan jeg som regel si veldig mye om en person, og som regel stemmer det meste. Men den siste måneden har jeg møtt (vil nødig kalle det datet) en kvinne som jeg overhodet ikke klarer å lese personligheten til. Det er så vanskelig at jeg sliter med å vite om mine egne mistanker faktisk har noen forankring, eller om det bare er noe jeg innbiller meg. Kjempehyggelig og behagelig menneske å være rundt, men uansett hvor mye vi treffes ligger det noe å ulmer i bakhodet om at det er vesentlige sider av seg selv hun ikke viser. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Har fått meg en skikkelig "nøtt" å knekke om dagen. Vanligvis pleier jeg å få en ganske klar og tydelig oppfatning av hvordan andre mennesker er, bare innen få sekunder etter jeg har møtt dem kan jeg som regel si veldig mye om en person, og som regel stemmer det meste. Men den siste måneden har jeg møtt (vil nødig kalle det datet) en kvinne som jeg overhodet ikke klarer å lese personligheten til. Det er så vanskelig at jeg sliter med å vite om mine egne mistanker faktisk har noen forankring, eller om det bare er noe jeg innbiller meg. Kjempehyggelig og behagelig menneske å være rundt, men uansett hvor mye vi treffes ligger det noe å ulmer i bakhodet om at det er vesentlige sider av seg selv hun ikke viser.Jeg gjorde det slutt med ei som var sånn i går kveld. Det blir slitsomt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Merker at jeg går og tenker på det ganske ofte. Har kjent bestevenninnen hennes i over ti år og hun voucher jo selvfølgelig, men jeg vet at hva man viser til venner ikke nødvendigvis er hva man viser i et eventuelt forhold. Selv konebankere kan jo virke som verdens mest ålreite personer ovenfor venner og kolleger Ikke at jeg tror hun er voldelig (for all del), men det er bare noe som skurrer. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Jeg elsker kjæresten min - måtte bare si det! Det er noe så utrolig bra over det å være sammen med en og så føle at man har funnet den rette. 4 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Jeg elsker kjæresten min - måtte bare si det! Det er noe så utrolig bra over det å være sammen med en og så føle at man har funnet den rette. Du er så heldig, du! Skulle ønske jeg hadde en å elske, og at jeg hadde en som elsket meg. Det går galt hver gang. (Bare int. i å ligge meg meg, fikk ikke romantiske følelser for meg, ut av det blå slutter å svare på meldinger, bor på andre siden av landet og ikke er int. i avstand, prioriterer jobb og ønsker ikke noe seriøst osv osv osv) Det så irriterende at det samme skjer gang på gang, uten at jeg egentlig kan gjøre noe med det. Tror jeg. Hvordan kan noe føles så helt perfekt den ene dagen, og så er det ingenting neste dag? Måtte bare få det ut. Er så frustrert og lei her. Vil ha en her og nå. Furte furte Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Jeg elsker kjæresten min - måtte bare si det! Det er noe så utrolig bra over det å være sammen med en og så føle at man har funnet den rette. Du er så heldig, du! Skulle ønske jeg hadde en å elske, og at jeg hadde en som elsket meg. Det går galt hver gang. (Bare int. i å ligge meg meg, fikk ikke romantiske følelser for meg, ut av det blå slutter å svare på meldinger, bor på andre siden av landet og ikke er int. i avstand, prioriterer jobb og ønsker ikke noe seriøst osv osv osv) Det så irriterende at det samme skjer gang på gang, uten at jeg egentlig kan gjøre noe med det. Tror jeg. Hvordan kan noe føles så helt perfekt den ene dagen, og så er det ingenting neste dag? Måtte bare få det ut. Er så frustrert og lei her. Vil ha en her og nå. Furte furte Tror det er sinnsykt vanlig blant oss jenter… har ikke hørt om en eneste som ikke har truffet på en og flere drittsekker før de treffer en som er oppriktig intr.. Jeg også møter bare på gutter som vil ligge med meg, føler jeg.. Anonymous poster hash: c20d2...b33 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Usj, det høres veldig kjedelig ut. Tror jeg har vært veldig heldig. Truffet en som er oppriktig interessert og seriøst. Har for det meste møtt slike, selv om jeg har rotet meg borti en del rart før Men nå er det veldig veldig bra. Unner deg også det Lykkelita og deg også anonym. Det skjer når man minst venter det, det er samtidig ganske frustrerende også at man ikke helt vet når... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Ja, vi er nok flere, anonym. Får bare satse på at trenden snart snur.Takk for det Jeg venter i spenning. Prøver å ikke vente alt for mye da, sånn at "når du minst venter det" faktisk kommer. hehe. Ja, veldig frustrerende. Jeg begynner å bli utålmodig nå, og det er ikke bra. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Nei, man må ikke ta noen bare for å ta noen heller. Det kan gå galt. Jeg har rotet meg borti nok snodigheter til å vite det. Du er ei søt jente, jeg er sikker på at det er noen der ute for deg. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Det er sant. Merker jo at det er fort "overse" alle disse snodighetene bare fordi jeg vil at det skal være bra. Ønsketenkning har jeg blitt litt for flink til tror jeg. Jeg er egentlig ganske så sikker på det selv også, så gir ikke opp. Skal prøve å ta meg en liten pause nå da Selv om jeg ikke liker tanken på en jul uten noen form for flørting/romantikk. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Er koselig å ha noen, men kjipt om man investerer masse tid og følelser og den andre ikke vil det samme etc... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Ja, det er nettopp det. Har investert en hel masse tid og litt følelser de siste ukene. Takk for at denne tråden finnes! Og takk til deg, Tvillingsjel. Det er så godt å få lufet tankene litt, og samtidig få gode råd på veien Endret 13. november 2014 av Lykke-lita 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Rapporter Del Skrevet 13. november 2014 Bare hyggelig det, hjelper/støtter gjerne om jeg kan Er fint å kunne lufte litt tanker eller få ut litt frustrasjon til tider. Veien til å finne en man passer med er ikke bestandig like lett. Man må ofte kysse flere frosker før man finner en prins/prinsesse. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Skulle ønske jeg hadde en å elske, og at jeg hadde en som elsket meg. Det er kanskje lett for meg å si men det kommer noe din vei en dag. Jeg var der du er nå og fikk meg plutselig en positiv overraskelse. Det skjer ting når du minst venter det. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Hjelper også å Være sosial. Noe jeg ikke alltid er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå