Skallekos Skrevet 21. september 2014 Rapporter Del Skrevet 21. september 2014 Hvem vet. Lykke til. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Lykke til, Krisha. Koselig å lese at du begynner å bli klar for å slå deg til ro --- Ting begynner å falle litt mer på plass i hodet mitt på sett og vis. Føler en større ro nå enn tidligere. Jeg nyter å være singel, trives i mitt eget selskap, og synes det er helt greit å bare kunne kose meg med det livet har å by på. Samtidig så er jeg åpen for å finne meg en kjæreste hvis jeg skulle treffe den rette som gir meg sommerfugler i magen. Det som er godt er at jeg føler at tankene mine har blitt litt mer balansert. Det er ikke noe stress å forbli singel en stund fremover. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Veldig bra darkness|. Stresser man med å finne kjæreste så dukker det aldri opp noen. Det er i alle fall min erfaring. Samtidig er det greit å være fortrolig med at man ikke MÅ ha noen annen ved sin side. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Jeg nyter virkelig å være singel Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=QxVZYiJKl1Y&index=1&list=FL70BY7tdUjIQ7LvuX9Uza6A Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Hahaha! Mener du det der er meg? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Egentlig ikke da det var du som gikk ut av forholdet men er generelt litt skeptisk til folk som nylig har gått ut av et langt forhold som legger ut om "Jeg har det så supert" eller lignende. Jeg er vel damaged goods når det gjelder slik. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Vel, det spiller forsåvidt ingen rolle at det var jeg som gikk. Etter er 9 års forhold så er det en veldig stor overgang å bli singel. Så jeg har hatt mine ups and downs jeg også. Det å ikke ha noen som kan gi deg fysisk nærhet var veldig uvant k starten. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Jeg beundrer de som klarer å trives med å være alene/singel. Jeg MÅ ha noen rundt med hele tiden for å føle meg vel. Jeg misunner evnen til å trives i eget selskap. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Jeg beundrer de som klarer å trives med å være alene/singel. Jeg MÅ ha noen rundt med hele tiden for å føle meg vel. Jeg misunner evnen til å trives i eget selskap. Det er sånn som går seg til. Men nå har jeg ikke spesielt mye fritid til overs uansett Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Det er fint å være singel så lenge man har tilgang på single serving "friends", phun inteded. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Vel, det spiller forsåvidt ingen rolle at det var jeg som gikk. Jeg drister meg til å påstå at den som går allerede har vært igjennom en eller annen form for mental prosess som fører til bruddet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 For meg gikk den mentale prosessen mest ut på at jeg ikke ville dele livet med henne, men det forberedte meg ikke på det å være alene uten noen. Jeg beundrer de som klarer å trives med å være alene/singel. Jeg MÅ ha noen rundt med hele tiden for å føle meg vel. Jeg misunner evnen til å trives i eget selskap. Jeg tror veldig få faktisk trives med å være alene. Noen einstøinger er det jo alltids, men mitt inntrykk er at dette sjelden er gjort med vilje. Å være singel og friheten det gir er det nok mange som oppriktig trives med, men det er en annen sak. Jeg kan vel si at jeg trives i eget selskap fordi jeg takler det godt, men det er jo ikke noen ønskelig situasjon jeg er i. Så selv om jeg klarer meg greit aleine savner jeg helt klart å ha en partner. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2014 Rapporter Del Skrevet 22. september 2014 Enig med Feh. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Edit: Meh. Endret 20. oktober 2014 av Saft Suse Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2014 Kjenner meg nyforelsket 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2014 Kjenner meg nyforelsket Møtt en ny? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2014 Kjenner meg nyforelsket Møtt en ny? Nei, og det er jo det beste med det hele Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 5. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2014 Nei, men så koselig da. Hvem så ikke den komme. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2014 Nei, men så koselig da. Hvem så ikke den komme. Darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå