Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til, Krisha. Koselig å lese at du begynner å bli klar for å slå deg til ro :)

---

Ting begynner å falle litt mer på plass i hodet mitt på sett og vis. Føler en større ro nå enn tidligere. Jeg nyter å være singel, trives i mitt eget selskap, og synes det er helt greit å bare kunne kose meg med det livet har å by på. Samtidig så er jeg åpen for å finne meg en kjæreste hvis jeg skulle treffe den rette som gir meg sommerfugler i magen. Det som er godt er at jeg føler at tankene mine har blitt litt mer balansert. Det er ikke noe stress å forbli singel en stund fremover.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For meg gikk den mentale prosessen mest ut på at jeg ikke ville dele livet med henne, men det forberedte meg ikke på det å være alene uten noen.

Jeg beundrer de som klarer å trives med å være alene/singel. Jeg MÅ ha noen rundt med hele tiden for å føle meg vel. Jeg misunner evnen til å trives i eget selskap.

Jeg tror veldig få faktisk trives med å være alene. Noen einstøinger er det jo alltids, men mitt inntrykk er at dette sjelden er gjort med vilje. Å være singel og friheten det gir er det nok mange som oppriktig trives med, men det er en annen sak.

Jeg kan vel si at jeg trives i eget selskap fordi jeg takler det godt, men det er jo ikke noen ønskelig situasjon jeg er i. Så selv om jeg klarer meg greit aleine savner jeg helt klart å ha en partner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...