BadCat Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Dårlig substitutt for en hvit hest. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Den som venter, venter ikke forgjeves? Feil. Det finnes overhodet ingen garanti.Den som venter, den venter bare. Punktum. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Dårlig substitutt for en hvit hest. Hæ? Det er jo ti ganger bedre enn en hest! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Hest > Tesla Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Faen for en gjeng. Glad jeg ikke skal date dere! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Visste dere at en hest kan generere over 14 hestekrefter? 1 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Glemte forresten å skrive at jeg møtte han introverte duddddden - som jeg skrev om i forrige uke - i helga. Jeg la han ikke til på Facebook selv om Slimda skrev det fordi jeg følte at det egentlig ble litt mye på en gang, men det gjør ikke noe for han husket meg godt fra forrige gang faktisk!!! Det ble i hvertfall mer tydelig for meg at han er interessert. Han virker som en super fyr, og jeg merker at jeg blir litt småklein rundt han så noe legger jeg visst i det. Regner med at vi bumper bort i hverandre på byen til helga også! 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Truffet en fantastisk svensk jente. Pen og bra personlighet. Yey! 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. september 2014 Rapporter Del Skrevet 18. september 2014 Truffet en fantastisk svensk jente. Pen og bra personlighet. Yey! Er hun smart? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 18. september 2014 Rapporter Del Skrevet 18. september 2014 Er hun smart? Hun er svensk, så selvfølgelig ikke. Slutt å stille slike teite spørsmål. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. september 2014 Rapporter Del Skrevet 18. september 2014 Er hun smart? Hun er svensk, så selvfølgelig ikke. Slutt å stille slike teite spørsmål. Så du mener alle svenske er dumme, det er jo ikke helt sant Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. september 2014 Rapporter Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Jeg har erfart både og. Jeg har en svensk venninne jeg treffer av og til nå og hun glimter til med øyeblikk av uvitenhet som man ikke trodde var mulig. Type molboøyeblikk, bare på svensk. Men hadde en kollega for noen år siden som var lynende intelligent. Så jeg kan ikke si at alle svensker er dumme, selv om de selvfølgelig aldri vil bli like smarte som oss Endret 18. september 2014 av Feh Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2014 Rapporter Del Skrevet 18. september 2014 Dårlig substitutt for en hvit hest. Hæ? Det er jo ti ganger bedre enn en hest! Forventer jeg for mye dersom jeg ser for meg at daten kommer ridende på en stor hvit hest? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. september 2014 Rapporter Del Skrevet 18. september 2014 Dårlig substitutt for en hvit hest.Hæ? Det er jo ti ganger bedre enn en hest! Forventer jeg for mye dersom jeg ser for meg at daten kommer ridende på en stor hvit hest? Jepp. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. september 2014 Rapporter Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Ser for meg at hun kommer omtrent slik. http://wallpaperbases.com/wallpapers/wp-content/uploads/2012/03/20/Cloud-Wallpaper-girl-on-a-horse.jpg Endret 18. september 2014 av BadCat Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende; flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Innimellom er jeg sinnsykt dum.. kastet nesten bort alt i går fordi jeg er teit som faen.Heldigvis gikk det seg til etterhvert... blir bare mer og mer sikker på at dette er karen jeg vil gifte meg med! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Hva skjedde? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Jeg som plutselig ble veldig usikker og ville ut.. og var dum. Jeg stikker av for fort når ting blir tøft, og i går ble det nesten slik at han ga opp også.. Sååå glad for at det ordnet seg, for han er så fantastisk! Lenke til kommentar
cathastrophe Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Bah. Jeg vet ikke om jeg er i et kjempebra forhold eller et kjempedårlig forhold. Eller om det bare er jeg som er gærn (høyst sannsynlig). Det er mulig at det bare er jeg som har blitt high maintenance av å ha vært i et par tøffelforhold tidligere, men når kjæresten min på det lengste drar svaret ut på om han vil ha datenight eller ikke, for så i siste liten stikke ut med kompiser istedet så stikker det liksom litt hardt. Selv om vi hadde en koselig kjærestehelg sist uke og han er flink til å sende fine meldinger og ellers finne på ting i uka. Det er liksom ikke det at jeg er misfornøyd med det vi har sammen - men enkelte små ting i oppførselen hans ovenfor meg når vi skal avtale å møtes osv. gir meg bare en dårlig magefølelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå