Llandari Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har også en ønskeliste, men den har en tendens til å ikke bli like viktig når jeg snubler og faller pladask for noen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har også en liste. Den har blitt ganske lang etter hvert. Pen Desperat Singel Passende alder Bevisst Puls ...og jeg er ikke så pirkete på det første punktet. @Darknessj: Neste sommer, jeg gleder meg! Haha. Jeg checket av på alle siden du ikke er så pirkete på det første. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Er det blitt så ille at du er over i kategorien "Desperat" altså? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Det er jo greit å ha noen krav til en eventuell partner syns jeg, da. Den liste nr. 2 til Darkness er vel mer "den ultimate mannen", og ikke absolutte krav . Desto eldre jeg blir og jo flere erfaring jeg gjør, desto mer lærer jeg om hva jeg IKKE vil ha i en fyr, og hva som hadde vært kjekt at han er/gjør. Endret 15. september 2014 av Juliess Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Det er jo greit å ha noen krav til en eventuell partner syns jeg, da. Den liste nr. 2 til Darkness er vel mer "den ultimate mannen", og ikke absolutte krav . Desto eldre jeg blir og jo flere erfaring jeg gjør, desto mer lærer jeg om hva jeg IKKE vil ha i en fyr, og hva som hadde vært kjekt at han er/gjør. Har ikke du type da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Er det blitt så ille at du er over i kategorien "Desperat" altså? Njæææ. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Har ikke du type da? Jo, jeg har samboer . Tenkte mer sånn generelt, jeg lærer jo hele tiden om hva jeg liker/ikke. Jeg vil jo være sammen med ham resten av livet såklart, men jeg hadde jo aldri funnet ham om jeg ikke hadde gjort med noen mindre bra erfaringer først... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Har selv en liste på den "perfekte" kvinne, men gidder ikke å skrive den ned. Tviler på at jeg noen sinne kommer til å møte en kvinne som får full pott på den listen, og ikke gjør det noe heller. Blir man glad i noen, vil nok den listen endre seg litt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Synes enkelte har mange krav. Selv har jeg to krav.1: Noenlunde intelligent2: Ikke interessert i fotball.Fordeler:Høyere enn 170 cmBlå øyne Shuffle girl Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 og hva som hadde vært kjekt at han er/gjør. Noen som har glemt å brette tøy eller gå ut med søpla nå? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 og hva som hadde vært kjekt at han er/gjør. Noen som har glemt å brette tøy eller gå ut med søpla nå? Hehe, nei . Han gjør sånt på eget initiativ (jeg sa jo jeg har lært av tidligere erfaringer ). Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Noen ganger forsvinner ikke interessen selv om man går fort frem, så er ingen fasit der. Men man skjønner jo det raskt om det ikke ligger an til å bli mer heller. Kjedelig da. Her går ting fremover, men det er fortsatt mye å rydde opp i. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Det burde jeg kanskje skrevet. Komme meg fra stadiet dating til stadiet kjærester. Det kommer aldri så langt. Håper jeg finner han en vakker dag da! Hvor stopper det? Er det du som avslutter det, eller er det de? Både og, mest de kanskje. Ja mest de. Jeg selv avviser oftest veldig tidlig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Hvordan treffe du de du dater? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Det burde jeg kanskje skrevet. Komme meg fra stadiet dating til stadiet kjærester. Det kommer aldri så langt. Håper jeg finner han en vakker dag da! Ta det heller som ett tegn på at du bare ikke har funnet ''en rett'' for deg enda, og når det skjer.. så vil det bli helt magisk Slapp av og kos deg, det er som regel da du dulter borti noen som kom være riktig for deg Vi er alle der lykke-lita, du vil ikke få kjæreste før du er klar for det, og da går det raskt skal du se keep on truckin' Jada, det ordner seg! Skulle bare ønske det ordnet seg med han forrige. Han var såå kjekk. Men finner en bedre Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Det burde jeg kanskje skrevet. Komme meg fra stadiet dating til stadiet kjærester. Det kommer aldri så langt. Håper jeg finner han en vakker dag da! Ta det heller som ett tegn på at du bare ikke har funnet ''en rett'' for deg enda, og når det skjer.. så vil det bli helt magisk Slapp av og kos deg, det er som regel da du dulter borti noen som kom være riktig for deg Vi er alle der lykke-lita, du vil ikke få kjæreste før du er klar for det, og da går det raskt skal du se keep on truckin' Jada, det ordner seg! Skulle bare ønske det ordnet seg med han forrige. Han var såå kjekk. Men finner en bedre haha, det var sikkert meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Venter fremdeles på at noen skal falle ned i fanget mitt jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Jeg venter på Prince Charming skal komme i sin hvite Tesla slik at vi kan kjøre inn i solnedgangen sammen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Kanskje det var deg! :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Får man Tesla i hvit? Dæven, kanskje jeg burde skaffe meg lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå