Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo greit å ha noen krav til en eventuell partner syns jeg, da. Den liste nr. 2 til Darkness er vel mer "den ultimate mannen", og ikke absolutte krav :) . Desto eldre jeg blir og jo flere erfaring jeg gjør, desto mer lærer jeg om hva jeg IKKE vil ha i en fyr, og hva som hadde vært kjekt at han er/gjør.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Det burde jeg kanskje skrevet. Komme meg fra stadiet dating til stadiet kjærester. Det kommer aldri så langt. Håper jeg finner han en vakker dag da!

Ta det heller som ett tegn på at du bare ikke har funnet ''en rett'' for deg enda, og når det skjer.. så vil det bli helt magisk :D Slapp av og kos deg, det er som regel da du dulter borti noen som kom være riktig for deg :)

Vi er alle der lykke-lita, du vil ikke få kjæreste før du er klar for det, og da går det raskt skal du se :) keep on truckin'

Jada, det ordner seg! Skulle bare ønske det ordnet seg med han forrige. Han var såå kjekk. Men finner en bedre :D

Lenke til kommentar

Det burde jeg kanskje skrevet. Komme meg fra stadiet dating til stadiet kjærester. Det kommer aldri så langt. Håper jeg finner han en vakker dag da!

Ta det heller som ett tegn på at du bare ikke har funnet ''en rett'' for deg enda, og når det skjer.. så vil det bli helt magisk :D Slapp av og kos deg, det er som regel da du dulter borti noen som kom være riktig for deg :)

Vi er alle der lykke-lita, du vil ikke få kjæreste før du er klar for det, og da går det raskt skal du se :) keep on truckin'

Jada, det ordner seg! Skulle bare ønske det ordnet seg med han forrige. Han var såå kjekk. Men finner en bedre :D

haha, det var sikkert meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...