Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Ting ble nettopp et hakk vanskeligere for meg. Ikke har jeg bare havna i vennefella, men jenta har problemer med å stole på folk som kommer for tett innpå. Hva gjør jeg?

 

Jeg satser på å komme tettere innpå, og så si om følelsene mine. Jeg er altfor glad i henne til å gi det opp, så jeg må bare takle meg gjennom det... Tror dere det vil funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg er ikke det. Jeg er ikke redd for å bli såret, jeg vet det er en del av det. Jeg er bare lei. Det kjeder meg. Rett og slett, jeg finner ikke den gode kilingen i magen spennende. Og sånn sett burde jeg være redd for sex.

Løsningen på problemet er det bare du som har. Vil du ha en kjæreste? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hvorfor er du lei? Hvorfor kjeder det deg? Du skjønner poenget.

Jeg tror jeg bare har gitt opp. Fordi jeg kjenner så mange fantastiske gutter (og jenter), og hver gang jeg møter noen som faktisk bor i nærområdet... så blir de bare.. de når ikke helt opp, rett og slett.

Tviler sterkt på du har gitt opp. Pause er vel et mer passende ord. Det er slitsomt å jakte på mennesker hele tiden, alle trenger vi en pause innimellom for ikke å bli totalt ødelagt. Ingen som har hastverk når det gjelder å finne seg en, særlig ikke i en alder av 17. Jeg er nesten 21 og er ikke klar for å få meg dame. Selv om 21 ikke er en kritisk alder heller.

Lenke til kommentar
Har noen av dere vært i lag med noen som dere ikke var forelsket i? Hvor lenge varte det? Var det er bra forhold syns dere?

 

Jeg har det, må sies at det var i 9 klasse og ikke så altfor seriøst. Varte i to uker, det funka veldig dårlig fordi jeg ikke orket å være så mye med personen når jeg ikke var forelska i henne. Trodde vel at jeg skulle bli det ettervært, men orka til slutt ikke mer.

Lenke til kommentar
Har noen av dere vært i lag med noen som dere ikke var forelsket i? Hvor lenge varte det? Var det er bra forhold syns dere?

I yngre dager, så.. Sånn mest for bare å ha noen, og få klint og tafsa litt.. :p

Varer vel sjeldent mer enn en måned eller to, og er nok ganske kjipe forhold.. Med mindre man kun er ute etter sengegymnastikk, og begge er inneforstått med det, det kan kanskje funke bedre..

Lenke til kommentar
Har noen av dere vært i lag med noen som dere ikke var forelsket i? Hvor lenge varte det? Var det er bra forhold syns dere?

Hvorfor være "i lag" med noen om du ikke er forelsket, eller har følelser for personen?..

 

Noen som tenker slik at "jeg får gjerne ikke bedre", eller "bedre det enn å være singel".

Lenke til kommentar

Gjorde det i 8.klasse på ungdomsskolen en gang. Var egentlig bare pinlig. Det er i den alderen når andre jenter kommer og "spør deg fra Maybritt om dere skal være sammen".

Og jeg svarte bare ja. Så var vi liksom kjærester da, men jeg kan ikke huske å ha kysset henne en eneste gang. Syns bare hele greia var rart. Og når hun hadde bursdag brukte jeg unnskyldning å vaske bilen til pappa istedet for å komme til henne..hehe. Jeg var nok litt slem. Tror det holdt i 3-4 uker.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Har noen av dere vært i lag med noen som dere ikke var forelsket i? Hvor lenge varte det? Var det er bra forhold syns dere?

Jeg greier ikke sånt. Jeg blir så utrolig lett forelsket, kan aldri se for meg meg selv prøve å bli sammen med noen jeg ikke liker. Jeg er så hodestups forelsket nå for tiden, og før det var jeg sånn helt vanlig i kanskje en måned. Og igjen før der var jeg så ufattelig forelsket i en jente. Greia varte i 4 måneder, og det tok meg tre måneder til å komme over henne.

 

Og den jenta jeg er forelsket i nå. Fy faen... aldri før har jeg opplevd noe så mektig. Jeg greier ikke å styre følelsene mine nå for tiden. Det er skummelt...

Lenke til kommentar

Har allerede prøvd. Jeg og eksen var i lag i 9 måneder. Jeg hadde ikke følelser for henne, og ikke hun for meg, sa hun i hvert fall. Uansett så hadde vi egentlig et veldig godt forhold! Var som du sa CareCrab at jeg håpet jo å bli forelsket. Men selvfølgelig måtte det jo ende, av åpenbare grunner. Vi tjente begge veldig mye på det, jeg har fått utrolig mye mer selvtillit, blitt mer utadvent osv, osv.

 

Det kjipe er at hun passet egentlig utrulig godt for meg, bare synd følelsene ikke var der.

Har forøvrig ikke vært forelsket på flere år, rundt 5. Tror jeg ble brent av den store ungdomsskoleforelskelsen. :wee:

Jeg ønsker å bli forelsket, og å bli i lag med noen, hater egentlig å være singel.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...