Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-360061

På en måte føles det godt at det ikke bare er jeg som klarer å bruke fire år på "ikke noe." Selv om det selvfølgelig bare er tragisk på alle måter for oss begge Feh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn. Da var det gjort, og jeg er nesten litt skjelven. Sendte han en melding hvor jeg var helt ærlig om følelsene mine for han - for tankene har gått og kværnet oppi hodet mitt en stund nå. Han er en svært oppegående type, og har sikkert hatt sine mistanker. Han får sikkert helt hetta nå.

Lenke til kommentar

Sånn. Da var det gjort, og jeg er nesten litt skjelven. Sendte han en melding hvor jeg var helt ærlig om følelsene mine for han - for tankene har gått og kværnet oppi hodet mitt en stund nå. Han er en svært oppegående type, og har sikkert hatt sine mistanker. Han får sikkert helt hetta nå.

Hvordan gikk det? :)

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det? :)

Det gikk greit. Jeg avsluttet meldingen med at det kanskje ikke var så lurt og treffes noe særlig mer. Han sa at han håpet at jeg ville treffe han igjen en gang i fremtiden. (Vi bor på hver vår kant av landet nå pga. studier) Jeg har lyst til å grine nå.

Lenke til kommentar

Det høres vanskelig ut. Er det ikke lurt at dere treffes mer fordi dere bor så langt unna hverandre?

Eksakt. Treffer jeg han mer, begynner bare følelsene å blomstre, og det blir enda kjipere. Vi kommer sikkert til å gjenoppta kontakten neste sommer. Men for nå, er det best å glemme

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor jeg vil med denne posten men får prøve å gjøre noe ut av den. Hadde en dame jeg var sammen med i halvannet år, men vi var begge ung og gjorde dumme avgjørelser som gjorde at vi falt ifra hverandre. Det var også andre ting som skjedde, langt alvorlige ting, som jeg ikke var klar for i en alder av 18-19. Vi hadde ett år der vi bodde vekke fra hverandre, og kontakten forsvant. Nå bor vi i samme by, og jeg savner grådig å være med henne. Vi har mye kontakt over snap/facebook, og jeg har veldig lyst å spørre om vi ikke skal finne på noe ilag. Problemet er at hun delvis har type, pluss at hennes foreldre absolutt ikke takler meg grunnet ting som har skjedd tidligere (graviditet). Hva er rådet? Gi opp følelsene for henne eller prøve å få i stand litt tid med henne? Jeg har hatt kjærester etter henne, men ingen kan få meg til å glemme henne, det er helt umulig. Aner ikke hva jeg skal gjøre, hadde vi møttes nå uten noe fortid ilag så hadde vi garantert endt opp ilag og hatt det veldig fint, og vi ville begge blit godt likt blant hverandres familier, problemet vårt er i mine øyne at vi ble kjent for tidlig, dessverre. Noen som har noen råd til hva jeg bør gjøre? Prøve alt jeg kan å glemme henne( hvordan? kutte alt kontakt?) eller skal jeg prøve å få litt tid med henne og se hva som skjer?

Lenke til kommentar

Har klart å falle for ei helt fantastisk jente, men aner ikke om hun liker meg. Trives veldig med henne, og virker som om hun ikke akkurat tortureres av å være med meg.

Vi har gått noen turer sammen, vært på museum, vært hos hverandre og sett film/hatt mat osv.

Hvordan burde jeg gå fram? Må innrømme at jeg er totalt uerfaren med slikt.

Ho driver å knuffer og slikt i meg. Er vel et relativt bra tegn det? =P Igjen, uerfaren.

Lenke til kommentar

Hvorfor gjør folk dette med forelskelse så vanskelig? Hvorfor er det så skremmende å innrømme følelser? Fins det virkelig folk som løper så fort beina deres kan bære dem så snart noen viser interesse?

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Kan jo være at hodet ditt egentlig ikke har innsett bruddet skikkelig enda siden dere fortsatt omgås tett - ville forberedt meg litt på at det kan komme en smell en stund etter utflytting hvis jeg var deg.

Og du hadde rett! Hun flyttet ut for litt over en uke siden, og jeg har gjort det jeg burde gjøre og det jeg ikke burde gjøre.

Jeg har sittet alene og sippet, sett på gamle bilder, lest gjennom gamle samtaler etc.

Men jeg har og vært ute på byen med venner og drukket meg sanseløs dritings, heldigvis ble det gladfylla. Jeg har dessverre ikke så mange venner på denne siden av landet og jeg kan ikke drive å mase på dem hver dag så det blir mye alenetid, så jeg har tatt opp igjen gamle hobbyer. Spiller gitar i flere timer, tegner og har begynt å trene igjen. Sier til meg selv at jeg fortjener bedre, hun får bare ha det så godt, lykke til, håper du angrer osv.

Denne helgen har jeg stengt fullstendig av. Jeg har ikke beveget meg ut siden fredag, så idag har jeg ryddet hele leiligheten, fjernet alt som har med henne å gjøre, fjernet bilder fra facebook, fjernet hun fra feeden på facebook og slettet gamle samtaler. Nå er det egentlig bare å glede seg til å flytte tilbake til hjembyen hvor jeg har flere venner rundt meg og familie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...