Tvillingsjel Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kommunikasjon kan være en utfordring. Jeg hater å gå til sengs som uvenner, da sliter jeg med å sove. Ilpostino og jeg er ganske like i temperamentet Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Vi er vel ganske like på ganske mye 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ulike på noen av de vesentlige områdene 1 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tror jeg er smått forelska. Svever på en rosa sky om dagene. Eneste er at hun bor 40 min unna, og hun har heller ikke lappen. Jeg er likevel villig til å strekke meg langt nok til å få dette til å fungere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 40 minutter er da ingenting. Kjør på. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har enda ikke hatt noen alvorlig samtale om det, men vil bare at hun skal vite at jeg er der for henne, og at avstanden ikke betyr noe når det kommer til henne. Har aldri opplevd å bli så glad i noen på så kort tid før, så for min del betyr ikke disse 40 minuttene noe som helst. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Tar lett 40 min om man bor ulike plasser i Oslo også, men for alt jeg vet gjør dere det 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 40m? Det er ingenting! 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 40m? Det er ingenting! Tror jeg har brukt å bruke ca en time på tog og buss/bane/Trikk etc. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 40m? Det er ingenting! Tror jeg har brukt å bruke ca en time på tog og buss/bane/Trikk etc. For oss som har hatt et langdistanseforhold i fortiden så er 40minutt knappe gå avstanden 3 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Høhø. Bor ikke storbyen, skjønner dere. Har vokst opp med tanken at det tar 15 min å komme seg til andre siden av byen. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hehe - er bra du utvider din horisont da ihvertfall 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Høhø. Bor ikke storbyen, skjønner dere. Har vokst opp med tanken at det tar 15 min å komme seg til andre siden av byen. 40min er knapt nok langt nok til å regnes som avstand. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Tror jeg er smått forelska. Svever på en rosa sky om dagene. Eneste er at hun bor 40 min unna, og hun har heller ikke lappen. Jeg er likevel villig til å strekke meg langt nok til å få dette til å fungere. O.O Det er ett hav mellom meg og min! 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Høhø. Bor ikke storbyen, skjønner dere. Har vokst opp med tanken at det tar 15 min å komme seg til andre siden av byen. Jeg kjenner meg godt igjen i det, jeg var vandt med å kunne sykle til alle jeg kjente. Du vender deg til det - og tenk positivt, det hender man setter ekstra stor pris på det man må jobbe med for å få til å funke. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Alt er en vanesak. Om man må ta buss eller annet så kan man bruke tiden til å lese eller surfe og om man kjører kan man høre på musikk etc Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 40 min er jo bare er steinkast unna for oss som bor på landet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Tror jeg er smått forelska. Svever på en rosa sky om dagene. Eneste er at hun bor 40 min unna, og hun har heller ikke lappen. Jeg er likevel villig til å strekke meg langt nok til å få dette til å fungere. 40 minutter er mindre enn det mange av oss pendler til jobb hver dag. Jeg vet jo ikke hvor gamle dere er, men jeg ser ikke for meg at noen jenter blir kjempeimponerte når man sier "Jeg er villig til å reise 40 minutter for deg". Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Æsj, den ekstra gode "vennen" min har endret status på markedet, og jeg må finne noe annet. Hadde egentlig vært lurt med noe stabilt, men alle jeg er interessert i har noe annet på gang Eller, det er faktisk en jeg kunne huket tak i... Ja ja, vi får se. Jakten er i gang! Haha 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hvordan gidder du, sånn egentlig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå