Muggkaare Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Vær deg selv, lev livet ditt og kos deg så kommer det av seg selv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Vær deg selv, lev livet ditt og kos deg så kommer det av seg selv. Sant så sant. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nei, om det skulle ha noe å si så er de overfladiske og mer opptatt av status enn av deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nei, om det skulle ha noe å si så er de overfladiske og mer opptatt av status enn av deg. Men er de jentene som er populære hos det motsatte kjønn nødt til å skaffe seg en som er vice-versa på den andre siden? Eller kan de bli sammen med en obskur type, men med høye ambisjoner og sosial verdi? lurer på om det finnes noen eksempler der ute, for jeg finner de ikke... Anonymous poster hash: 60396...45d Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Sorry ass men hun der høres skikkelig ut som en manipulerende bitch. Jeg ville holdt meg langt unna, det virker som at dere ikke har helt kjemien og at det er mye fram og tilbake, sånt blir det ingen ordentlig avgjørelser av Unnskyld meg, men akkurat hva er det du mener hun gjorde som kvalifiserer til det stempelet? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg vet ikke. Mulig at det er mange som bryr seg om slikt. Jeg har ikke tenkt så veldig over det selv. Antall likes er ikke avgjørende for om jeg skal like noen. Jeg likte en på ungdomsskolen, men da var jeg nok ikke populær nok til å bli sammen med. Hørte i ettertid at han hadde likt meg også, men hvem vet. Det vil jo alltid finnes overfladiske mennesker. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Snip Anonymous poster hash: 60396...45d Er dessverre altfor mange som er overfladiske og bryr seg rett og slett kun om navn, sosial status og slikt. Eneste "rådet" jeg kan gi er egentlig å slutt å tenk at det er feil med deg, men gjør som du pleier, finn på ting med vennene dine og du vil garantert møte flere mennesker å uten tvil noen du vil sette pris på å være med. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (...) så er det realistisk eller tror dere jeg vil bli avvist fordi jeg ikke har noe navn, eller kjempemange venner eller mange likes på FB? Noen av jentene som kan ha vist kroppsspråk som tyder på jeg er interessant er som regel hyperpopulære og jeg føler meg som en taper fordi jeg ikke har kysset en jente før eller noe sånt. Jeg tenker at de ikke vil være sammen med en som ikke er lokalkjendis, men er jeg like målbevisst som jeg har vært det siste året kan jeg komme til å få mer respekt pga idretten, og få navnet mitt i avisene osv, men det betyr ikke en dritt pdd. Anonymous poster hash: 60396...45d Hvor gammel er du? 15? Det vil være lettere for oss å sette oss inn i situasjonen din hvis vi vet alderen din. Dette sosiale spillet du implisitt diskuterer høres utrolig slitsomt ut. Det er interessant det du nevner med idrett. Er det å bli populær motivasjonen din for å drive med idretten? Og vet du at det faktisk vil føre til at du blir mer populær? Jeg drev selv med svømming aktivt i ungdomsåra, og det kan godt hende det potensielt medførte popularitet, men jeg var alt for sliten til å merke det... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (...) så er det realistisk eller tror dere jeg vil bli avvist fordi jeg ikke har noe navn, eller kjempemange venner eller mange likes på FB? Noen av jentene som kan ha vist kroppsspråk som tyder på jeg er interessant er som regel hyperpopulære og jeg føler meg som en taper fordi jeg ikke har kysset en jente før eller noe sånt. Jeg tenker at de ikke vil være sammen med en som ikke er lokalkjendis, men er jeg like målbevisst som jeg har vært det siste året kan jeg komme til å få mer respekt pga idretten, og få navnet mitt i avisene osv, men det betyr ikke en dritt pdd. Anonymous poster hash: 60396...45d Hvor gammel er du? 15? Det vil være lettere for oss å sette oss inn i situasjonen din hvis vi vet alderen din. Dette sosiale spillet du implisitt diskuterer høres utrolig slitsomt ut. Det er interessant det du nevner med idrett. Er det å bli populær motivasjonen din for å drive med idretten? Og vet du at det faktisk vil føre til at du blir mer populær? Jeg drev selv med svømming aktivt i ungdomsåra, og det kan godt hende det potensielt medførte popularitet, men jeg var alt for sliten til å merke det... Går på vgs. Nei, grunnen til at jeg trener er fordi jeg har lyst til å vinne konkurranser, først og fremst. Har alltid hatet å tape. Men jeg er revansjesugen etter en del år der folk har sett ned på meg og mobbet meg, den hevnen sitter fortsatt i meg og det å oppnå litt mer respekt enn den gjennomsnittlige mannen er noe som hjelper på selvbildet. Jeg har egentlig ingen drøm om å bli populær, kun at folk skal respektere meg for noe som krever talent og masse hard trening, sånn at de får vite hvem jeg egentlig er. Anonymous poster hash: 60396...45d Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Går på vgs. Nei, grunnen til at jeg trener er fordi jeg har lyst til å vinne konkurranser, først og fremst. Har alltid hatet å tape. Men jeg er revansjesugen etter en del år der folk har sett ned på meg og mobbet meg, den hevnen sitter fortsatt i meg og det å oppnå litt mer respekt enn den gjennomsnittlige mannen er noe som hjelper på selvbildet. Jeg har egentlig ingen drøm om å bli populær, kun at folk skal respektere meg for noe som krever talent og masse hard trening, sånn at de får vite hvem jeg egentlig er. Anonymous poster hash: 60396...45d Ah, sånn å forstå. For meg så høres det ut som om du er avhengig av ekstern bekreftelse på at du er verdt noe, eller som du kaller det, har høy sosial status. På videregående så burde dere nå forhåpentligvis snart begynne å gå vekk fra en del teite sosiale spill, og ikke være så opptatt av en kunstig og urealistisk oppfatning av status. Kort oppsummert: Sosial status er oppskrytt - vær deg selv, og vær trygg på hvem du er. Hvis du føler for å prøve deg på ei jente, ikke tenk over hvor høy status folk måtte mene dere har - prøv deg, det verste som kan skje er at du feiler. Angående idrett, så bør du nok trene vesentlig mer enn i overkant av 10 timer før det skal kalles "masse hard trening" med mindre du driver med en veldig sær idrett. Lenke til kommentar
Nidaros93 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Eller hva tror dere?Du har oppført deg som en venn. Det kan fort bare være i hodet ditt at du har trodd dere har flørtet. Hopp i det med beina først! Tar gjerne i mot noen tips om hva jeg skal gjøre, hvis du har Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Tar gjerne i mot noen tips om hva jeg skal gjøre, hvis du har Vel, det er jo forskjellig hva som funker for noen. Jeg kan jo si hva jeg hadde gjort i samme situasjon, hvor jeg da forutsetter at du snubler borti henne fra tid til annen, men ikke noe regelmessig: Neste gang jeg traff henne hadde jeg spurt om hun hadde lyst til å finne på noe sammen en dag (og ha klare et par konkrete forslag). Du burde nok i så fall spørre slik at det er tydelig at du mener det som en potensielt romantisk situasjon, og være forberedt på at hun kan si nei av diverse grunner. Sier hun nei så er det ikke nødvendigvis noe i veien med deg. Da er det bare å gå videre. Merk at jeg har en tendens til å hoppe i ting med beina først, og la konsekvensene være som de er. Det kan gå skeis, men er også gøy når det funker. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Æsj, bare krangling for tiden. Kjedelig. Her eller hjemme? Antar hjemme. Har dere prøvd å prate om det, eventuelt bruke lidenskapen til noe annet? Krangling suger! Hva mener du med "her"? Ja, hjemme, med kjæresten. Prate, ja? Jeg føler jeg ikke gjør annet enn å prate, men hva hjelper det, når motparten ikke alltid er interessert i å lytte? Nei, det er mye som gjør at det flyr gnister mellom oss for tiden. Dårlig humør, dårlig form, osv. Det kommer nok gode dager igjen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Jeg føler jeg ikke gjør annet enn å prate, men hva hjelper det, når motparten ikke alltid er interessert i å lytte? Det er ikke uten grunn det sies at kvinner er fra Venus og menn fra Mars. Kommunikasjon er ikke alltid like lett. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Tenkte her på forumet, her i tråden. Kanskje dere trenger å komme til bunns i hva det er som plager dere? Jeg tror Ilpostino er fra Saturn eller noe sånt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ilpostino er vel fra en galakse langt, langt unna? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ja, det er noe sånt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 sosial status vil gi deg mange damer men det vil ikke nødvendigvis gi deg den dama du som person passer best sammen med..... hun møter du sannsynligvis i en setting hvor sosial status ikke betyr noe..... 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det er ikke uten grunn det sies at kvinner er fra Venus og menn fra Mars. Kommunikasjon er ikke alltid like lett. Det er sant. Kvinner og menn er forskjellige, og i tillegg er individer forskjellige. Kommunikasjon går på at man vet hvordan man skal nå frem til motparten. Det er noe som jeg enda ikke klarer hele tiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det er vel heller han som ikke klarer å lytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå