Tvillingsjel Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Hvorfor prøver enkelte å ødelegge for andre uten å ha bevis for påstandene sine? Hvorfor må noen alltid prøve å ødelegge for andre? Hva er dette? Days of our lives? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg ser jeg har en skrivemåte som virker litt merkelig til tider, også er jeg ganske innadvent og tilbakeholden av natur og da hender det at jeg vrir og vender på ting helt til det ikke noen mening. Å svare/ skrive om noe jeg ikke har fått konkret spørsmål om er relativt vanskelig, så hvis dere har noen spørsmål som kan hjelpe meg selv, så skal jeg ikke holde noe tilbake. Når du (Tvillingsjel) sier at du har færre enn fem nære får meg til å innse nå at det er bare tull av meg å skrive "maks fem gode venner" når jeg egentlig bare har tre nære venner. Nabojenta, fetter og en kompis. Akkurat det med venner, så føler jeg det går ganske fint. Ja, hun er pen. Jeg har alltid synes hun er pen. Vi har vært naboer helt siden vi ble født. Akkurat nå, så er jeg ganske mindfuckt, så spør gjerne om noe som kan hjelpe meg med tankegangen Anonymous poster hash: 732c7...7ce Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Livet er herlig, dere! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 *snip* Det er nok veldig individuelt hva som skal til før noen kaller noen en bestevenn. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 For meg skal det mye til å kalle noen venn og enda mer for å kalle noen bestevenn. Jeg er veldig åpen av meg, men deler ikke alt med alle. Folk er veldig ulike på dette området. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Noen jenter som har lyst å bli med meg på en date i Vestfold området? =] Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Obligatorisk jeg har blitt kjæreste med en forumbruker innlegg Samme her, gitt! 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Noen jenter som har lyst å bli med meg på en date i Vestfold området? =]Jeg tror du har gått feil. Sjekketråden er den veien. ➡ 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Obligatorisk jeg har blitt kjæreste med en forumbruker innleggSamme her, gitt! Hverandre? Eller noen andre? Nysgjerrig? Neida I dag har verdens beste kjæreste bursdag! Gratulerer så mye med dagen! Endret 11. august 2014 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Noen jenter som har lyst å bli med meg på en date i Vestfold området? =]Jeg tror du har gått feil. Sjekketråden er den veien. ➡ Tror du glemte å lage en lenke til tråden. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Nei kom igjen da folkens? Dere har jo sett hvor sjarmerende jeg er før, jeg kan garantere det blir rene eventyret Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Noen jenter som har lyst å bli med meg på en date i Vestfold området? =]Jeg tror du har gått feil. Sjekketråden er den veien. ➡Tror du glemte å lage en lenke til tråden. Nei, det var et hint til at dette ikke er rette tråden for det han ville. Tråden han søker er ikke vanskelig å finne, er vel en sticky i denne kategorien. 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Gratulerer så meget til bursdagsbarnet. Håper dagen blir fin. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Obligatorisk jeg har blitt kjæreste med en forumbruker innleggSamme her, gitt! Hverandre? Eller noen andre? Nysgjerrig? Neida Kanskje det, kanskje 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 På tide du dukket opp igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Noen jenter greier virkelig å ikke ta et forhold litt som det kommer, og forvente at jeg skal gi noen garantier for et langsiktig forhold etter vi har kjent hverandre i 2-3 uker går bare ikke. Er grunn nok i seg selv til at det ikke vil fungere Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Man vet relativt tidlig om vedkommende man dater er The one. Før lo jeg av folk som sa det men etter at jeg traff min skjønte jeg hva de som sa det mente. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Man vet relativt tidlig om vedkommende man dater er The one. Før lo jeg av folk som sa det men etter at jeg traff min skjønte jeg hva de som sa det mente. Hvordan vet man hvem som er the one? Greit jeg har sett The Matrix men det ga meg ikke så mye mening.. Haha neida, men er det noe ekstra spesiell følelse man har aldri hatt før? Hva hvis man føler slik og hun ikke er "the one"? Hva er signalene? Nysgjerrig Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Man vet relativt tidlig om vedkommende man dater er The one. Før lo jeg av folk som sa det men etter at jeg traff min skjønte jeg hva de som sa det mente. Enig. Jeg gidder ikke å bruke tid på en fyr som ikke har det ønsket at han vil ha et langvarig forhold. Og ja, jeg mener man burde vite det relativt tidlig, jeg merket det etter bare en date at jeg ville ha et forhold til han som i dag er min samboer. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Man bare vet det når det er riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå