darkness| Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Har møtt ei dritpen jente, og kjemien er fantastisk. Eneste "problemet" er at hun er fire år yngre. Den eneste yngre jenta jeg har vært sammen med i en lengre periode var eksen, og hun er bare ett år yngre. Synes ikke fire år den veien har noe å si i heletatt jeg har stort sett alltid hatt kjærester som har vært eldre enn meg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 4 år? Pft.. Ikke noe problem 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg synes ikke 4 år er noe særlig stor forskjell. Det kommer naturligvis an på hvilket stadie man er i livet da; det er større forskjell på en som er 14 og en som er 18, enn det er på en som er 30 og en som er 34. Med andre ord, jo eldre man er, jo mindre merkes aldersforskjellen. Eksen min var 9 år eldre enn meg, og det merkes ikke så veldig godt (en skulle tro at han var den yngre) på den tiden. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Kona mi er 4 år yngre enn meg. Ikke noe problem, og det hadde ikke vært noe problem om det gikk andre veien heller. :-) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg har verdens beste kjæreste 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Trodde det var jeg som hadde det jeg men.... 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Er vi sammen med samme fyren hele gjengen, eller?! Han har holdt meg for narr hvertfall, hvis han er sammen med dere to også! 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 I går hadde vi vært sammen i 6 mnd. Tiden flyr! 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Er vi sammen med samme fyren hele gjengen, eller?! Han har holdt meg for narr hvertfall, hvis han er sammen med dere to også! Er ganske sikker på at Ilpostino ikke er sammen med en fyr I går hadde vi vært sammen i 6 mnd. Tiden flyr! Grattis! Det gjør den Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Skjønner ikke hva dere snakker om, jeg er fremdeles singel. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Nå har jeg helt glemt åssen å starte en samtale :/ åssen starter man en samtale egentlig? bortsett å si "hei" fordi hvær gang når jeg snakker med en jeg liker så snakker jeg litt også mister man interesse :/ Trenger litt starthjelp tips Endret 7. august 2014 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Begynn å spørre om ting, f.eks hva slags filmer hun liker og sånt, og så fort hun sier noe du er interessert i selv eller vet noe om så fortell henne om det, det gir inntrykk for at du engasjerer deg i hva hun forteller og interesserer seg i, og er en fin måte å finne ut av at man har noe til felles. Endret 7. august 2014 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Må man ha mye til felles for at et forhold skal fungere eller at man skal utvikle følelser? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Må man ha mye til felles for at et forhold skal fungere eller at man skal utvikle følelser? Nei? DU spurte hvordan man setter i gang en prat. Det å vise interesse for en annen person sine interesser er en ypperlig måte å starte en samtale på. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Nå har jeg helt glemt åssen å starte en samtale :/ åssen starter man en samtale egentlig? bortsett å si "hei" fordi hvær gang når jeg snakker med en jeg liker så snakker jeg litt også mister man interesse :/ Trenger litt starthjelp tips Jeg så denne her i går. http://ideas.ted.com/2014/07/28/how-to-turn-small-talk-into-smart-conversation/ Gode tips! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Nå har jeg helt glemt åssen å starte en samtale :/ åssen starter man en samtale egentlig? bortsett å si "hei" fordi hvær gang når jeg snakker med en jeg liker så snakker jeg litt også mister man interesse :/ Trenger litt starthjelp tips Jeg så denne her i går. http://ideas.ted.com/2014/07/28/how-to-turn-small-talk-into-smart-conversation/ Gode tips! Hadde akkurat tenkt til å poste den selv ! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Jeg har skjult en del poster som åpenbarnt er trolling. Jeg skal få noen andre mods/admins til å vurdere saken men er det snakk om en dobbelbruker og/eller trolling er dette uansett i strid med forumets regler som vil føre til reaksjoner i en eller annen grad. Reaksjoner på dette tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Føler jeg trenger hjelp med å vite hva slags følelser jeg har fått i dag. Det er kanskje litt lettere å svare med info om hva jeg har gått gjennom de siste årene. Jeg har stort sett hatt veldig få venner, maks fem som jeg kan stole på og som ikke kommer med en eller annen vag forklaring at de ikke har tid eller at det ikke passer nå... osv... Nabojenta er en av de fem. De siste årene så har jeg slitt med følelsen av at det er ingen som bryr seg om meg, og det kunne gå langt over en måned før jeg i det hele tatt hørte noe fra de jeg kjenner, inkludert de fem. Jeg kontaktet venner og gode bekjente for å finne på noe, men det endte stort sett med at de ikke har tid, skal ut med noen andre, bla bla bla.... Etterhvert så ga jeg opp å kontakte folk. Ca. de to siste årene, så hatt den tanken som ingen bør ha vært veldig fremtredende, "Jeg vil ikke leve lenger". Tidlig i vinter fikk jeg nok, jeg måtte bare få det ut. Jeg fortalte situasjonen til hvertfall til en av gutta. Jeg husker at han ikke var helt overbevist av det jeg sa. Hukommelsen min er litt for svak til at jeg husker om jeg fortalte det til en til. I romjula så knakk det for meg igjen og da hadde jeg en lang sms samtale med nabojenta. Rundt den tiden som vinteren begynte å slippe taket, begynte også marerittet å slippe taket. Jeg føler den er her fremdeles, men den er gravd ganske langt ned i bakken. Jeg har aldri hatt kjæreste og det nærmeste jeg har kommet ei jente, er en klem. I dag så var jeg og nabojenta i Sommarland i Bø. Jeg la merke til at jeg slang en del blitt på henne en del ganger. Å si at hun ikke er pen er bare direkte feil. Jeg merket også at jeg ble veldig bevisst på kroppskontakt når vi kjørte sånne 2seter baderinger. Et par timer i natt, så har jeg fått tilbake den følelsen av at det mangler noen i livet mitt. Og da til spørsmålet: Har jeg fått følelser for nabojenta eller jeg bare overlykkelig av å være ei jentes nærvær? Anonymous poster hash: 732c7...7ce Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Du synes ikke hun er direkte pen da, slik du skriver om det virker det mer som det er pga nærværet til ei jente og ikke pga henne. Om du skal involvere deg med henne må du vite at det er følelser der, eller risikere å ødelegge vennskapet. Jeg har forresten færre enn fem nære venner. Ang trolling så forstår jeg ikke at folk gidder, må være bra skinnhellig for å holde på slik Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Og da til spørsmålet: Har jeg fått følelser for nabojenta eller jeg bare overlykkelig av å være ei jentes nærvær?Tviler sterkt på at du er forelsket i jenta av det du skriver her. Kjenner til følelsen av at noen "mangler" i livet, men man kan ikke tvinge noen til å fylle den plassen. Fortsett å heng med jenta om mulig, og tren på å bli flinkere til å bli kjent med andre personer. Det er ikke lett, men det er nødvendig for å kunne finne deg en partner. Vet ikke om du har noen hobby eller noe slikt som du bedriver på fritiden din, men det er veldig anbefalt. Three significant factors make the formation of a friendship possible: proximity, which means being near enough to see each other or do things together; repeatedly encountering the person informally and without making special plans to see each other; and opportunities to share ideas and personal feelings with each other. Endret 9. august 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå