Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Kommer litt an på, da. Sender nesten konstant meldinger med typen, men det hender jo det tar litt tid før man svarer eller får svar. Er gratis for oss, da. Og vi bor langt fra hverandre, så da er det litt vanskelig å treffes veldig ofte også. Telefonsamtaler er selvsagt kos, da, men det skal helst være tid til det, slik at det ikke bare blir 2 minutter, liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med de som synes det er mer kos og ringe kjæresten. Selv orker jeg kanskje fem sms før jeg tar opp telefonen og ringer. Nattameldinger er jo alltids koselig, så et par om dagen synes jeg er passe

Henger meg på den, jeg :)

 

Kan godt sende et par meldinger om dagen, men om vi begynner å ha en samtale over SMS tar jeg bare og ringer henne. Vi har oppdaget det fantastiske handsfree, så eneste problemet er at dama ofte har en tendens til å bli litt fjern i telefonen, i tillegg til at det er sugen dekning her jeg bor.

 

Har vært oppe i over tre timer, men til vanlig er det ca. 10-30 min om dagen, noe jeg synes er passe :)

Lenke til kommentar
Gjest GjestY

Jeg sender kanskje toppen 50 SMS totalt på ett år, 90 % er typen info-meldinger. Gutt 19, oppegående og normal. Tekstmeldinger er unødvendig når man har MSN + ringe.

 

Fikk nesten slettet tlf-nummeret av Telenor pga. for lenge siden jeg ladet opp kontantkortet ;)

Lenke til kommentar
Jeg sender kanskje toppen 50 SMS totalt på ett år, 90 % er typen info-meldinger. Gutt 19, oppegående og normal. Tekstmeldinger er unødvendig når man har MSN + ringe.

 

Fikk nesten slettet tlf-nummeret av Telenor pga. for lenge siden jeg ladet opp kontantkortet ;)

Hvis du ikke har dame (type dersom du er homofil) skjønner jeg deg. Hadde det sånn før jeg også.

 

Nå derimot :ermm: mobilen min er med penger som en sulten hund er med mat.

Lenke til kommentar
Jeg blir så overasket over meg selv. Hun jenta kommer bort til meg. Jeg ser henne ikke så når hun sier hei så svarer jeg "Hei Sveis". HEI SVEIS!? :wallbash:
Høhø, hvis hun reagerer overstadig negativt på at du sier "hei sveis" til henne, så er det hun det er noe galt med. Slutt å bekymre deg for mye !

 

 

Hun virker så falsk akkuratt nå. Det virker bare som hun bruker meg. Hvorfor må alle jentene bruke meg? :no:
How?
Lenke til kommentar

Jeg har ikke truffet dama på 3-4-5 dager så sendte en mld til henne for 9 timer siden eller no, spørte om vi skulle finne på noe idag, nei , hun hadde prøver å måtte i stallen osv, så det gikk dårlig.. Jaja, greit nok tenkte jeg..

 

Litt utover dagen sendte hun melding, hadde det så morsomt når hun sto på ski på et skisenter oppi her..

 

Er det dårlig av meg å bli irritert? Hun sa jo at hun ikke kunne, men alikevel dro hun på ski med ei veninne.. Hun skal jo også ha et liv utenom meg, såklart, men fortsatt..

 

Bagatell, ja, jeg vet, men men..

Lenke til kommentar

Er det egentlig normalt for en jente på sytten år å unngå kjærlighet så lenge det går an? Med en gang jeg merker at jeg holder på å bli betatt av noen trekker jeg meg tilbake og kan tilogmed oppføre meg direkte aggressivt mot mennesket det gjelder. Eller i verste fall lete etter det negative med dem og så bryte all form for "mer enn venner"-kontakt jeg har med dem. Latterlig.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke truffet dama på 3-4-5 dager så sendte en mld til henne for 9 timer siden eller no, spørte om vi skulle finne på noe idag, nei , hun hadde prøver å måtte i stallen osv, så det gikk dårlig.. Jaja, greit nok tenkte jeg..

 

Litt utover dagen sendte hun melding, hadde det så morsomt når hun sto på ski på et skisenter oppi her..

 

Er det dårlig av meg å bli irritert? Hun sa jo at hun ikke kunne, men alikevel dro hun på ski med ei veninne.. Hun skal jo også ha et liv utenom meg, såklart, men fortsatt..

 

Bagatell, ja, jeg vet, men men..

 

Jeg hadde også blitt irritert av det, har blitt det av lignende ting. Jeg sier ifra når/hvis det skjer sånt, men gjør ikke noe big deal ut av det. Bare det ikke skjer ofte så må det vel gå av og til?

Lenke til kommentar
Er det egentlig normalt for en jente på sytten år å unngå kjærlighet så lenge det går an? Med en gang jeg merker at jeg holder på å bli betatt av noen trekker jeg meg tilbake og kan tilogmed oppføre meg direkte aggressivt mot mennesket det gjelder. Eller i verste fall lete etter det negative med dem og så bryte all form for "mer enn venner"-kontakt jeg har med dem. Latterlig.

Virker på meg som om du er redd for å forplikte deg i et forhold.

 

Tror det er flere enn man tror som har det sånn. Vanligste grunnen er nok dårlige erfaringer i kjæresteforhold på samme måte som at en som har vært utsatt for voldtekt kan være skremt fra sex.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
Men jeg er ikke det. Jeg er ikke redd for å bli såret, jeg vet det er en del av det. Jeg er bare lei. Det kjeder meg. Rett og slett, jeg finner ikke den gode kilingen i magen spennende. Og sånn sett burde jeg være redd for sex.

Løsningen på problemet er det bare du som har. Vil du ha en kjæreste? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hvorfor er du lei? Hvorfor kjeder det deg? Du skjønner poenget.

Lenke til kommentar
Men jeg er ikke det. Jeg er ikke redd for å bli såret, jeg vet det er en del av det. Jeg er bare lei. Det kjeder meg. Rett og slett, jeg finner ikke den gode kilingen i magen spennende. Og sånn sett burde jeg være redd for sex.

Løsningen på problemet er det bare du som har. Vil du ha en kjæreste? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hvorfor er du lei? Hvorfor kjeder det deg? Du skjønner poenget.

Jeg tror jeg bare har gitt opp. Fordi jeg kjenner så mange fantastiske gutter (og jenter), og hver gang jeg møter noen som faktisk bor i nærområdet... så blir de bare.. de når ikke helt opp, rett og slett.

Lenke til kommentar
Men jeg er ikke det. Jeg er ikke redd for å bli såret, jeg vet det er en del av det. Jeg er bare lei. Det kjeder meg. Rett og slett, jeg finner ikke den gode kilingen i magen spennende. Og sånn sett burde jeg være redd for sex.

Løsningen på problemet er det bare du som har. Vil du ha en kjæreste? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hvorfor er du lei? Hvorfor kjeder det deg? Du skjønner poenget.

Jeg tror jeg bare har gitt opp. Fordi jeg kjenner så mange fantastiske gutter (og jenter), og hver gang jeg møter noen som faktisk bor i nærområdet... så blir de bare.. de når ikke helt opp, rett og slett.

 

Kanskje du ikke har truffet rette gutten/jenta enda?

Lenke til kommentar
Er det egentlig normalt for en jente på sytten år å unngå kjærlighet så lenge det går an?

 

Ja, for det er uhyre sjeldan at noko er "kjærlighet" når ein er 17. Du har plenty med tid til å utforske dette feltet, sjølv om det ikkje skulle vera masse feelings med på kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...