Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

 

Jeg kan iallefall bekrefte at han har vært sammen med meg i 6 mnd.

 

syns forresten det er bra latterlig å sitte å kverulere på dette.

 

Noen ganger blir det slutt. Det er sjelden morsomt for noen. Det kan være flere årsaker til det og folk velger selv hva de vil dele. Kjipt at det gikk slik, men sånn er livet noen ganger. Lykke til videre begge to!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra, Akse. Lykke til!

 

Jeg bør vel forbli singel en stund mtp. at jeg er nyseparert. Bare sonderer terrenget litt og se hva som er der ute. Det verste med å være singel er å ikke ha tilgang på kos når man vil ha det. Blæ.

Haha - da er vi to stykker i samme båt her ! Måtte bare få sagt det :w00t:

Men avhengig om du eller den andre tok ut separasjonen - så bra eller dette skal gå bra ?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg kan iallefall bekrefte at han har vært sammen med meg i 6 mnd.

 

syns forresten det er bra latterlig å sitte å kverulere på dette.

 

Noen ganger blir det slutt. Det er sjelden morsomt for noen. Det kan være flere årsaker til det og folk velger selv hva de vil dele. Kjipt at det gikk slik, men sånn er livet noen ganger. Lykke til videre begge to!

Takk!

 

Nå har vi en fin tone sammen og hvem vet, kanskje det ordner seg igjen.

 

Uansett. Så vil det nå gå den veien som er best for oss begge, så får vi se om veien vår krysses eller ikke :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dere som svarte meg, jeg er egentlig sånn passe god venninne med kjæresten hans, men bare fordi det lønner seg i lengden sånn med tanke på at hun er på besøk.

 

Har jo mest lyst til å konfrontere han, men samtidig så føler jeg at det hadde ødelagt alt for enten tar han det personlig eller så har han bare tulla hele tiden. Løsningen jeg da sitter med er at jeg må gjenoppta et annet "vennskap" til høsten :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er en jævlig vanskelig person, på generelt basis. Har battlet frem og tilbake med meg selv nå siden januar om jeg vil ha eksen tilbake eller ikke.

 

Har funnet ut nå at jo mer tynget jeg er av jobb osv. Jo mindre vil jeg ha denne personen og alt plager meg. Men nå når jeg har hatt ferie en stund og vi var ilag på festival var det som å bli teleportert tilbake til glansdagene for nøyaktig et år siden.

 

Vi skal til barcelona straks og jeg gleder meg til å være der med henne, men det gjorde jeg ikke før ferien, da vi bestilte. Nettopp pga. Overnevnte grunner.

 

Hva faen skal jeg gjøre? Veldig vanskelig å holde tilbake når ting funker så utrolig bra nå, men likevel vet jeg at jeg kommer til å få nok og bli pms når hverdagen slår inn igjen.

 

For ordens skyld så har vi hatt kontakt regelmessig siden januar.

 

Jeg har også et jævlig problem med hennes matvaner og fysikk som bare blir værre og værre mens jeg trener og blir i bedre og bedre form. Synes det er urettferdig.

 

Dere tenker kanskje at jeg skal gi faen i hvordan hun ser ut siden vi ikke er sammen, men statusen er jo sånn at vi er med hverandre regelmessig, puler, lager mat og passer generelt veldig bra sammen.

 

helt til jeg får nok pga. Min irritable hjerne...

 

men jeg har spurt før og jeg spør igjen: Er det galt av meg å ikke kunne være sammen med henne pga vekten?

 

Hehe, det ble mye. Ikke lett å ligge flat med feber :p ...

Lenke til kommentar

 

 

Så bra, Akse. Lykke til!

 

Jeg bør vel forbli singel en stund mtp. at jeg er nyseparert. Bare sonderer terrenget litt og se hva som er der ute. Det verste med å være singel er å ikke ha tilgang på kos når man vil ha det. Blæ.

Haha - da er vi to stykker i samme båt her ! Måtte bare få sagt det :w00t:

Men avhengig om du eller den andre tok ut separasjonen - så bra eller dette skal gå bra ?

Det går nok bra til slutt :) det var jeg som ville ut.

Lenke til kommentar

Jeg er en jævlig vanskelig person, på generelt basis. Har battlet frem og tilbake med meg selv nå siden januar om jeg vil ha eksen tilbake eller ikke.

 

Har funnet ut nå at jo mer tynget jeg er av jobb osv. Jo mindre vil jeg ha denne personen og alt plager meg. Men nå når jeg har hatt ferie en stund og vi var ilag på festival var det som å bli teleportert tilbake til glansdagene for nøyaktig et år siden.

 

Vi skal til barcelona straks og jeg gleder meg til å være der med henne, men det gjorde jeg ikke før ferien, da vi bestilte. Nettopp pga. Overnevnte grunner.

 

Hva faen skal jeg gjøre? Veldig vanskelig å holde tilbake når ting funker så utrolig bra nå, men likevel vet jeg at jeg kommer til å få nok og bli pms når hverdagen slår inn igjen.

 

For ordens skyld så har vi hatt kontakt regelmessig siden januar.

 

Jeg har også et jævlig problem med hennes matvaner og fysikk som bare blir værre og værre mens jeg trener og blir i bedre og bedre form. Synes det er urettferdig.

 

Dere tenker kanskje at jeg skal gi faen i hvordan hun ser ut siden vi ikke er sammen, men statusen er jo sånn at vi er med hverandre regelmessig, puler, lager mat og passer generelt veldig bra sammen.

 

helt til jeg får nok pga. Min irritable hjerne...

 

men jeg har spurt før og jeg spør igjen: Er det galt av meg å ikke kunne være sammen med henne pga vekten?

 

Hehe, det ble mye. Ikke lett å ligge flat med feber :p ...

Forstår ikke hvordan du kan pule på henne og trives i hennes selskap om du syns hun er for feit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det går nok bra til slutt :) det var jeg som ville ut.

 

Du skal nok se at det går bra :). Ville ut jeg også - men andre parten er ikke helt ... inneforstått med situasjonen enda. Den grensen for hva en skal mene noe om og si er tydeligvis litt uklar for den som ikke vil ut av et ekteskap har jeg skjønt.

 

Og vi har et barn sammen så det er en oppskrift på komplikasjoner uansett.

Skulle ønske noen mennesker var voksne rett og slett - og satte sine egne behov til sides av og til.

 

Men syns det er flott at så mange andre her inne finner lykken i andre mennesker og stortrivs !

Endret av Tvillingsjel
slettet quote-pyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så utrolig bra å høre! På min side så er det motsatt. Vi har et barn sammen og hun hører ikke på fornuft, barnets beste eller FVK (familievernkontoret).

 

Tipper det blir forliksrådet neste dessverre...

 

Kudos til dere for at dere klarer å holde dere fornuftige og voksne oppe i situasjonen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du seriøs?

 

Ligger litt mer i det enn som så.. holdninger. For noen år siden har hun lagt bak seg et tresifret antall km på sykkel.

 

Vel, kanskje det er ligger enda mer bak enn det denne egoisten kan se.

 

Damn.

Jeg tror det ligger mer til grunne enn vekten hennes. At du bruker det som en unnskyldning, men jeg er ikke deg så sikker kan jeg ikke være

Lenke til kommentar

 

Takk!

 

Nå har vi en fin tone sammen og hvem vet, kanskje det ordner seg igjen.

 

Uansett. Så vil det nå gå den veien som er best for oss begge, så får vi se om veien vår krysses eller ikke :)

 

 

Bra dere har en god tone da :)

 

Så utrolig bra å høre! På min side så er det motsatt. Vi har et barn sammen og hun hører ikke på fornuft, barnets beste eller FVK (familievernkontoret).

 

Tipper det blir forliksrådet neste dessverre...

 

Kudos til dere for at dere klarer å holde dere fornuftige og voksne oppe i situasjonen :)

 

Usj, noe så kjipt. Forstår ikke hvorfor folk må gjøre det så vanskelig. Barna er det viktigste og de har krav på å ha begge foreldrene sine. Kan forstå hvordan det er, har litt erfaringer innen feltet. Jeg vil gjerne samarbeide, men det er ikke alle som vil.

 

Vi har to barn sammen. Heldigvis er han voksen og klarer å forholde seg fornuftig oppi det hele selv om han ville fortsette.

Heldig!

 

Savner kjæresten jeg, føles som jeg gjør det hele tiden nå for tiden!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Så utrolig bra å høre! På min side så er det motsatt. Vi har et barn sammen og hun hører ikke på fornuft, barnets beste eller FVK (familievernkontoret).

 

Tipper det blir forliksrådet neste dessverre...

 

Kudos til dere for at dere klarer å holde dere fornuftige og voksne oppe i situasjonen :)

 

Usj, noe så kjipt. Forstår ikke hvorfor folk må gjøre det så vanskelig. Barna er det viktigste og de har krav på å ha begge foreldrene sine. Kan forstå hvordan det er, har litt erfaringer innen feltet. Jeg vil gjerne samarbeide, men det er ikke alle som vil.

 

 

Ja, er helt bedritent for å være ærlig... men slik går det rett og slett noen ganger. Får bare gjøre det beste man kan utav situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...