Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok.

Hm. Jeg var egentlig ganske sikker på at du var singel og at du har sagt at du ikke var helt der for å date noen andre igjen. Men nå sier du jo at du har gjort dette og hadde noe gående med en en liten stund, så det er vel som du sier, jeg har nok kanskje blandet deg med noen andre da. Så jeg skal ikke fortsette å tro det om deg lengre ihvertfall.

Sånn, nå føler jeg at jeg har sagt mitt og.

Endret av Skallekos
Lenke til kommentar

Ok.

Hm. Jeg var egentlig ganske sikker på at du var singel og at du har sagt at du ikke var helt der for å date noen andre igjen. Men nå sier du jo at du har gjort dette og hadde noe gående med en en liten stund, så det er vel som du sier, jeg har nok kanskje blandet deg med noen andre da. Så jeg skal ikke fortsette å tro det om deg lengre ihvertfall.

Sånn, nå føler jeg at jeg har sagt mitt og.

Jeg kan iallefall bekrefte at han har vært sammen med meg i 6 mnd.

syns forresten det er bra latterlig å sitte å kverulere på dette.

Endret av Overmoden
Lenke til kommentar

Jeg kan iallefall bekrefte at han har vært sammen med meg i 6 mnd.

syns forresten det er bra latterlig å sitte å kverulere på dette.

Hei du. Det var ikke nødvendig av deg siden troverdigheten hans er grei i min bok.

Og å kverulere? Jeg tror på ham jeg da, selv om jeg nevnte min tidligere forståelse for situasjonen hans.

Lenke til kommentar

Noen som har lest dette tidligere? Var ikke så ille lesning i grunn.

Min topp3 er vel bestående 5, 7 og 8 tror jeg. Mye som burde være en selvfølge av resten synes jeg.

Mye av det er kanskje selvfølge, men kan allikevel skje i et forhold, det vet jeg alt om.

Vil si at alle disse punktene stemmer for mitt nåværende forhold, og det er veldig deilig. Man vet ikke alltid hvor vanskelig man faktisk har hatt det eller hvor ille et forhold har vært før man står på utsiden og ser tilbake på det som har vært.

Vi har forøvrig hatt 1 1/2 ukes ferie sammen, deriblant med min familie, og det har vært fortreffelig. Veldig glad han går godt sammen med min familie. Og det var hyggelig å få være sammen med hans familie også. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mye av det er kanskje selvfølge, men kan allikevel skje i et forhold, det vet jeg alt om.

Vil si at alle disse punktene stemmer for mitt nåværende forhold, og det er veldig deilig. Man vet ikke alltid hvor vanskelig man faktisk har hatt det eller hvor ille et forhold har vært før man står på utsiden og ser tilbake på det som har vært.

Vi har forøvrig hatt 1 1/2 ukes ferie sammen, deriblant med min familie, og det har vært fortreffelig. Veldig glad han går godt sammen med min familie. Og det var hyggelig å få være sammen med hans familie også. :)

Hei. Hadde egentlig tenkt å ta meg en pause fra diskusjon.no i noen måneder +- nå, men siden jeg ikke svarte deg sist så hadde jeg ikke samvittighet til å la være denne gangen og.

Men joda, mye bør være en selvfølge og mye kan likevel skje i et forhold.

Det jeg ikke forstår er når ting går over stokk og stein og åpenbart er komplett idioti, så klarer da ikke de ustatte eller involverte å sitte ned foten å si at nok er nok. Neida, det er liksom enklere å svelge alt og bare bite tennene sammen og håpe på at det blir bedre etterhvert, selv om det overhodet ikke er noe som helst som tilsier at det vil det. Tvert i mot gjerne, for idiotien eskalerer bare i stedet, uten at noen ønsker å innse nettopp det.

Har fått inntrykk av at du har fått gått gjennom litt av hvert ja, men du var nå i det minste klok og sterk nok til å ikke finne deg i det, og komme deg bort fra det og videre igjen. Og det synes jeg er beundringsverdig.

Og det er ikke alle som klarer det tydeligvis. Og det er da jeg lurer på hvor oppegående sånne mennesker egentlig er. Hvor mange fingre eller kroppsdeler skal knekkes først? Hvor mange ganger skal en bli voldtatt? Det er faktisk ikke umulig å se hvordan noen tilstander er når en står oppe i situasjonen da. (Unnskyldninger er sikkert fint å trøste seg med også, men dem forandrer jo ofte svært lite.)

Og i en ellers grå og varm hverdag, så var det hyggelig å høre at ditt nåværende forhold blomstrer og føles deilig. Ingenting er vel bedre når kjæresten går bra overrens med familien. Men er vedkommende oppgående, snill og omtenksom, og genuint liker deg godt og ikke redd for å vise det til omverden, så pleier som regel familien å like vedkommende. Også håper jeg du og dere får en nydelig sommer videre Yvonne. :)

Ang. det jeg ikke forstår, så bryr jeg meg bare mindre og mindre merker jeg. Så jeg gir faen. Har nok med mine egne problemer og mitt eget liv.

Lenke til kommentar

Shit, er ingen som advarte meg mot den følelsen når kjæresten reiser på jentetur til et partysted. Klart jeg stoler på henne, men er jo likevel skummelt. Noen som har vært borti det samme og kan gi noen tips til åssen jeg skal håndtere det?

Kos deg med kompiser og nyt litt alenetid uten dame :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jeg må få meg kjæreste eller et eller annet i den gata. Har en kompis som i det siste har flørtet ved enhver anledning og jeg har avvist han. I og med at vi bor sammen så vil jeg virkelig beholde vennskapet også har vi en god kjemi (som han mistolker på en eller annen måte). For meg er han en venn, ikke en jeg vil noe mer med. Nå i det siste har han vært veldig opptatt av hvem jeg ligger med og hva som skjer på den fronten, tidligere har han ikke brydd seg. Det verste er at han har dame, som stoler på han. Ikke at jeg bryr meg om henne, men det skulle liksom sikret meg mot sånn. Så løsningen blir at jeg må finne en type eller har noen noe forslag som bevarer freden? Luksusproblem eller noe

Lenke til kommentar

Jeg må få meg kjæreste eller et eller annet i den gata. Har en kompis som i det siste har flørtet ved enhver anledning og jeg har avvist han. I og med at vi bor sammen så vil jeg virkelig beholde vennskapet også har vi en god kjemi (som han mistolker på en eller annen måte). For meg er han en venn, ikke en jeg vil noe mer med. Nå i det siste har han vært veldig opptatt av hvem jeg ligger med og hva som skjer på den fronten, tidligere har han ikke brydd seg. Det verste er at han har dame, som stoler på han. Ikke at jeg bryr meg om henne, men det skulle liksom sikret meg mot sånn. Så løsningen blir at jeg må finne en type eller har noen noe forslag som bevarer freden? Luksusproblem eller noe

evt du kan bare jobbe litt ekstra for å bli venn med dama hannes, da våger han nok ikke å prøve seg på deg lengere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...