AnonymDiskusjon Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Er ei jævlig fin jente som jobber ned på Kiwi. Hvordan kan jeg gå fram for å sjekke henne opp? Er sjenert av meg når det kommer til slikt..huff Anonymous poster hash: 144d6...8a9 Anonymous poster hash: 144d6...8a9 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Du kunne prøve å snakke med henne. Har hørt at det til tider, men ikke alltid, kan være en viktig ingrediens i sjekking. 4 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ligger her i senga dagen derpå med exen min nå. What have I done! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ligger her i senga dagen derpå med exen min nå. What have I done! Knulla? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ligger her i senga dagen derpå med exen min nå. What have I done! Utnyttet han for å tilfredsstille dine fysiske behov? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Ligger her i senga dagen derpå med exen min nå. What have I done! Igjen? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ligger her i senga dagen derpå med exen min nå. What have I done! Er litt kjipt om du ikke husker det altså. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 For din del så håper jeg i det minste at sexen var god. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 er det noen som har opplevd at første sexen med en person går greit og er digg?? ved f.eks ons? jeg mener at man er på samme bølgelengde og ikke er kleint og går til helvette osv... nervøs.. Anonymous poster hash: 609b5...3b8 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 er det noen som har opplevd at første sexen med en person går greit og er digg?? ved f.eks ons? jeg mener at man er på samme bølgelengde og ikke er kleint og går til helvette osv... nervøs.. Anonymous poster hash: 609b5...3b8 Tja.. trenger ikke være kleint, men min erfaring er at ONS aldri kan måle seg med noe mer fast. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 er det noen som har opplevd at første sexen med en person går greit og er digg?? ved f.eks ons? jeg mener at man er på samme bølgelengde og ikke er kleint og går til helvette osv... nervøs.. Anonymous poster hash: 609b5...3b8 Sure. Hva er du nervøs for? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 er det noen som har opplevd at første sexen med en person går greit og er digg?? ved f.eks ons? jeg mener at man er på samme bølgelengde og ikke er kleint og går til helvette osv... nervøs.. Anonymous poster hash: 609b5...3b8 Ikke ved ONS, men med en som ble til typa mi. Det gikk helt fint, litt kræsj med kroppene innimellom. Men ellers så gikk det overraskende fint. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Det spørs helt på kjemien mellom dere. Hos noen så stemmer den bare så mye at man bare kan sette i gang og være helt 'dyrisk' med en gang, og med andre igjen så er det noe man lærer seg etterhvert. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Trenger vise ord fra vise mennesker. Er det JÆVLA dumt av meg å ta en prat med exen og fortelle han at jeg savner han og spørre om han muligens kan se for seg at vi prøver igjen om et par år? Det er virkelig ikke enkelt å se og være med han hele tiden... savner han så sinnssykt, og han gir den beste sexen og jeg klarer virkelig ikke slutte å være tiltrukket av han. Han er nøyaktig min type og den eneste jeg la merke til og følte at jeg bare måtte ha!!! Har aldri opplevd det med noen andre :-( faen dette suuuger Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Dropp det. Rett og slett. 6 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Har hatt det slik i halvannet år selv, suger til tider. Klarer ikke slutte å tenke på henne, men jeg vil innerst inne ikke ha henne tilbake heller. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Ta det fra en som har vært gjennom det samme, la være. Du gjør det bare 10 ganger verre for deg selv ved å fortelle deg at det KAN bli bra om 2-3 år. Det er vanskelig å forestille seg nå, men det finnes andre potensielle kjærester der ute også. Ja og unngå å ha sex med han hvis dere vet det ikke blir et forhold, hadde det ikke vært følelser involvert hadde jo det vært greit, men siden det er det gjør sexen det 10 ganger verre. Det spørs helt på kjemien mellom dere. Hos noen så stemmer den bare så mye at man bare kan sette i gang og være helt 'dyrisk' med en gang, og med andre igjen så er det noe man lærer seg etterhvert. Sitert for sannheit. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå