Bonna86 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Har aldri opplevd å bli påspandert på førstedate, og det er helt greit og fair. Jeg forventer ikke det uansett. Faktisk var det jeg som spanderte på min samboer på vår første date. Hyggelig det, jeg så på det som en hyggelig gest. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg har hørt om jenter som takker nei til på å bli påspandert fordi de vil "vise uavhengighet", men at mannfolk skal nekte å spandere fordi de ikke har sovet sammen enda? ....egentlig blir jeg vel ikke så overrasket, men pytt pytt. Mulig er det gammeldags at menn kan spandere maten/utgiftene, men det viser jo faktisk omtanke. Så får det være opp til jenta hvordan hun reagerer. Ja, omtanke er vel egentlig nøkkelordet her. Vært sammen med kjæresten i mange mange år, og aldri brydd meg om penger. Og er vel kanskje en av grunnene til at det går såpass bra. Tror smålighet/gjerrighet hos mannfolk er direkte turn-off, ikke fordi de ikke bruker penger på dama, men bare at det er viser litt forskjellig verdisyn. At man er økonomisk er en annen ting. Nå tjener kjæresten min typ 150k mer enn meg, så penger er ikke akkurat et problem lenger, men da vi var studenter så kunne det sikkert ha vært en spire til diskusjon. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Hehe. For all del, livsfarlig å fremstå som selvsikker og omtenksom. Hvis du sender tøffelsignaler ellers også, så kan jeg se poenget, men å spandere er ikke tøffel spør du meg. Men for all del, er du ikke komfortabel med det så lar du være. 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg er enig med "James Bond". Ikke fordi det å spandere på første date virker tøffel, eller fordi jeg har en regel om å ikke gjøre det med kvinner jeg ikke har ligget med. Kun fordi jeg ikke føler for å bruke ekstra penger på noe som kanskje ikke blir en fulltreffer, fordi jenta sannsynligvis har like mye penger som meg, fordi jeg kan være snill og omtenksom på andre måter, fordi jeg ikke føler for å ta på meg et "forsørgeransvar", fordi jeg ikke vet om jenta tenker likt og spanderer senere en gang, fordi forventninger om at mannen skal spandere er like tåpelige som forventninger om at kvinnen skal lage maten og fordi det er interessant å se hva jenta forventer. Har ingenting med å være gjerrig å gjøre, eller å ikke være en "gentleman". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Penger kommer og går. Hvis jeg spanderer eller kjøper noe til en kompis eller en jeg er keen på så er det ikke med forventning om å få noe tilbake. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Veldig enig, derfor spanderer jeg gjerne på kompiser eller personer jeg har vært keen på etter første date uten forventninger om å få noe tilbake. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg er så lei av meg selv. Jeg vil ha meg noe, men samtidig så klarer jeg ikke å fatte interesse for noen som ikke gidder å gjøre en effort. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Men da har jeg vel sikkert fått nok med rare inntrykk fra folket her inne siden jeg ikke vil spandere for tidligt på noen, men finnes det noen andre gode råd som kan være greie å ha i bakhuet når jeg skal treffe henne på Tusenfryd? Følte det sporte litt av med denne spanderings-saken hehe Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Jeg er så lei av meg selv. Jeg vil ha meg noe, men samtidig så klarer jeg ikke å fatte interesse for noen som ikke gidder å gjøre en effort. Hva mener du da, en effort? Edit; Altså, jeg er egentlig helt enig. Tro meg, jeg sliter selv med å finne interesse for sånne som ikke gidder. Og det er vel derfor jeg lurer litt. Hva er det du mener da, med en effort? Endret 7. juli 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Gudene vet. Mer enn bare "hei, skal vi ha sex?". Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Prince Charming da. Er du egentlig god nok for disse gutta? 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Nei. Jeg er tidenes største tøs. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Tidenes største tøs? Jøssenavn. Hva har du gjort? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2014 Lurer på hvor mange PM'er Darkness fikk nå. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Er det lov å drive reklame? Haha 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ikke fått en eneste PM. Tøsen har gått ut på dato. Tidenes største tøs? Jøssenavn. Hva har du gjort? Veldig lang historie. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Takk, nudel. Det er mye styr med fordeling av hus og ting, finne ny bolig, finne meg sjæl og alt det der. Føler meg ensom og kunne trengt et par sterke mannsarmer til å holde rundt meg Du er både heit og smart, så ensomheten vil nok ordne seg snart.Det var hyggelig sagt Føler singelmarkedet er steintøft om dagen. Bare sleaze bags der ute. Når jeg først møter en hyggelig fyr så blir jeg helt satt ut Edit: dobbelpost Snakkes i B-town da, baby Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Ikke fått en eneste PM. Tøsen har gått ut på dato. Tidenes største tøs? Jøssenavn. Hva har du gjort? Veldig lang historie. Har god tid jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hehe. Some things are best unsaid. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jau, i likhet med some things, they just don't change. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå