Emily1 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Huff. Jeg og exen chatta litt på fb om ang. fly osv til Nederland neste uke.Dum som jeg er scrolla jeg helt på toppen av chatsamtalen vår og leste på alt vi hadde snakket om før. Ler og ler og ler, gud vi hadde det gøy. Helt til jeg leser der vi skriver at vi gleder oss til å dra på ferie sammen. Den ferieturen er jo selvfølgelig avlyst fordi vi slo opp... Plutselig ble latter blandet med tårer. Også griner jeg. IGJEN. Faen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Høres nesten ut som min situasjon. Har en ferietur jeg enten må dra på alene, eller avlyse pga. et samlivsbrudd. Jeg burde vel sett det komme. Vel, denne ferien blir bajs, det er jeg rimelig sikker på. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Syns dere begge to burde avlyse og heller finne på noe annet morsomt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Tharos: ta med det nudelpus i stedet 1 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Hehe, jeg er redd jeg er noen år (31) gamlere enn nudelpus dessverre. Jeg kommer nok til å avbestille turen, selv om jeg hadde gledet meg stort til en tur til Trolltunga. Så sitter jeg også med en følelse av at det hadde vært greit å kommet seg unna ting og tang for en uke. Endret 6. juli 2014 av Tharos. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Greit å komme seg ut. Jeg kjenner i hvert fall på det selv. Jeg er midt oppi et brudd, og har nå 3 uker ferie. Aner ikke hva jeg skal gjøre disse ukene. De første dagene er ungene hos foreldrene mine, så jeg har helt fri og er alene for første gang på 6 år. Det er veldig rart. Kunne ønske jeg hadde planer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Ouch. Det høres kjipt ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeee. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle befinne meg i denne situasjonen i en alder av 29 år. Going to be the crazy catlady. Menmen. Får skylde meg selv. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvorfor skylder du på deg selv? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Fordi det var jeg som gikk. Han ville fortsette. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Fordi det var jeg som gikk. Han ville fortsette. Dette er et veldig personlig spørsmål, men får jeg spørre om hvorfor? Ut ifra det du har skrevet her så virker du ikke heeeelt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeee. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle befinne meg i denne situasjonen i en alder av 29 år. Going to be the crazy catlady. Menmen. Får skylde meg selv. Tror jeg òg snart får ta til meg en katt, eller ti. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Fordi det var jeg som gikk. Han ville fortsette.Dette er et veldig personlig spørsmål, men får jeg spørre om hvorfor? Ut ifra det du har skrevet her så virker du ikke heeeelt fornøyd med det. Ikke fornøyd med hva? Jeg er ikke fornøyd med å føle meg ensom og shitty, nei Kort versjon følelsene tok slutt, og jeg så ikke for meg at det var noe som kun endre seg i nær fremtid. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Ikke fornøyd med hva? Jeg er ikke fornøyd med å føle meg ensom og shitty, nei Kort versjon følelsene tok slutt, og jeg så ikke for meg at det var noe som kun endre seg i nær fremtid. Ah, sånn å forstå. Takk for svaret, og jeg håper du føler deg bedre snart Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Visste ikke at du var midt oppi et brudd osv Darkness, håper alt ordner seg! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Du er både heit og smart, så ensomheten vil nok ordne seg snart. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Takk, nudel. Det er mye styr med fordeling av hus og ting, finne ny bolig, finne meg sjæl og alt det der. Føler meg ensom og kunne trengt et par sterke mannsarmer til å holde rundt meg Du er både heit og smart, så ensomheten vil nok ordne seg snart. Det var hyggelig sagt Føler singelmarkedet er steintøft om dagen. Bare sleaze bags der ute. Når jeg først møter en hyggelig fyr så blir jeg helt satt ut Edit: dobbelpost Endret 7. juli 2014 av Tvillingsjel dobbeltpost Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Det må være hardt, så mye greier midt oppi en emosjonell suppe liksom. Har alltid oppfattet deg som smart og tøff og kul, det skal du vite! Før du vet ordet av det så dukker han opp ^^ Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Vel, da er det bare å møte opp i Odda om en uke, darkness|, for en mystery date med meg. Jeg er garantert ingen sleazebag, jeg har et par trailerlass for mye med selvironi til det, men jeg tror ikke du finner mye mer heller er jeg redd. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå