Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er enig med Bytex, og jeg har opplevd kjærlighet?

 

For noen masete kjærringer dere har rotet dere borti. Hvem i alle dager forventer mange sms per dag? Eller maser om at kjæresten har spilt for lenge? Håper det er satt på spissen.

Haha.. Still opp 20 jenter du, så skal jeg peke ut 10 eller flere som er slik.. :tease:

Heldigvis fant jeg meg(denne gangen) en som ikke er slik. Det optimale er faktisk om dere er ganske "guttete" i tankegangen, og ikke [acronym=Å jentetolke er å ta alt i verste mening, dersom det lar seg gjøres. Eks fra klesbutikken: "Var ikke den buksa litt liten?"

"sier du at jeg er feit?!&quot]jentetolker[/acronym] alt mulig.

Her er kjæresten min enig med meg, tilogmed i begrepet.. Hun sier hun hater når folk jentetolker, og det er en grunn til at det ikke heter guttetolkning. :)

Lenke til kommentar
Og ikke minst, ingen som forventer at jeg skal ringe eller sende 200 SMS om dagen og bli sur hvis jeg ikke gjør det.

Enten så er det en overdrivelse, eller så er det noe alvorlig galt å forvente så mange meldinger av en person.

 

Selvsagt kan du si prate med henne over sms, men jeg er ikke en sms-person (i allefall så er jeg ikke det nå, kommer vel kanskje når jeg faller for noen igjen) og jeg tviler på at jeg orker det med noen i det hele tatt.

 

Mine 2 cent, om du er interessert i å høre de. :)

Lenke til kommentar

Han jeg er med sender endel sms hver dag, kanskje 10 elns, og jeg synes det er litt mye. Det koster penger med zmz :blush: Men for all del, er søtt, og fint å vite at noen tenker på deg lxxzm.

 

Tror det er få som forventer 200 sms om dagen, selvom du kanskje overdrev litt med vilje.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Han jeg er med sender endel sms hver dag, kanskje 10 elns, og jeg synes det er litt mye. Det koster penger med zmz :blush: Men for all del, er søtt, og fint å vite at noen tenker på deg lxxzm.

 

Tror det er få som forventer 200 sms om dagen, selvom du kanskje overdrev litt med vilje.

10 stykker er en del ja? Heh, må nesten småflire litt. Jeg er stadig like singel som jeg alltid har vært og jeg sender omkring 60-100 meldinger dagen (ja, har for mange venner og for lite å gjøre). :)

Lenke til kommentar

Du er sikkert den typen som har med mobilen overalt. Mobilen er kanskje den tingen jeg bryr meg minst om. Så, for meg er 10 mye, blir jo mer og noen ganger.

 

Kan kanskje også ha noe med at jeg er gjerrig, og synes det å bruke over 200,- på mob. i måneden er mye, kan heller møtes å snakke om man har noe på hjertet, msn er også en fin ting.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg har 2030 gratismeldinger i måneden, og det holder sånn ca. nesten aldri.

 

har du lagt deg til en vane å sende mange meldinger bruker du nok disse nettop av vane. selv bruker jeg vanligvis mellom 250-300 sms i måneden. med den forrige kjæresten min gikk det opp i nesten 1200 i måneden...

Lenke til kommentar
Jeg har 2030 gratismeldinger i måneden, og det holder sånn ca. nesten aldri. Og jeg er singel.

Ikke rart i mine øyne..

Jeg sender mye mindre meldinger når jeg først har fått meg kjæreste, det er mer i de "innledende faser" det går mye meldinger, kan sikkert bli 70-80 daglig. Nå når jeg har henne, holder det jo med noen få(1-10) daglig, sjarmetappen er jo over.. :p

Lenke til kommentar

Man kan da gjøre begge deler? Jeg sendte gjerne 200 meldinger til en jente mens hun var på hytten, for å si ringe henne i kvelden og snakke i to-tre timer. =D

 

SMS er koselig, man kan nå hverandre hele tiden. Alltid koselig å få en melding på skolen hvor hun skriver hvor kjedelig det er med matte elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...