Emily1 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Nja.. for å få forhold til å fungere må man gjerne ofre og jobbe for det. Sant det :'( Trekant? ^ Amy da Cato da? :-( Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg vil ikke ha trekant. Og nå føler jeg at jeg ødelegger tråden med tull. Så da skal jeg være så mongokul at jeg forteller at jeg setter meg på toget til Bergen i morgen kveld. Blir stas, aldri vært i Bergen. Skal også få møte datteren til my lady, noe som blir fetere enn smult. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Ja, hold dere til forumnavn og ta private navn på MSN eller whatever dere gjør så blir det mindre kleint for alle andre som leser. 4 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Trekant er hyggelig det. Åh så kos :-D gammal er babyen? Bra du gleder deg da ^^ Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Ja, hold dere til forumnavn og ta private navn på MSN eller whatever dere gjør så blir det mindre kleint for alle andre som leser. Alltid admiralen som skriver det ekte navnet mitt når han skriver til meg her :-( så da må jeg ta igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Ja, hold dere til forumnavn og ta private navn på MSN eller whatever dere gjør så blir det mindre kleint for alle andre som leser. Per da! Trekant er hyggelig det. Åh så kos :-D gammal er babyen? Bra du gleder deg da ^^ Er ingen baby. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hun er 4 år. Og liker ikke hun han da er det rett ut, RETT UT! Men hun kniste godt når jeg sa han hadde skjegg og bart. Så tror det skal gå bra. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hahaha, så søtt! Krysser fingrene for Cato at han blir likt! Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Kanskje greit å ta nick i parentes bak navnet slik at alle vet hvem det er snakk om? Fire år er en morsom alder det Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Er det ikke når de kommer i cirka ungdomsskolealder som er det verste? Husker jeg var et rent mareritt for foreldrene mine spesielt i alderen 14-15 :O Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har sagt at når hun er 14-15 så får Admiralen annsvaret. Det der gidder ikke jeg. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Rart det der med jenter og puberteten. Lillesøstra mi freaka ALDRI ut sånn som dere sier. Hun var bare søt og blid og snill mot alle hele tiden. Ikke i opprør mot noe som helst. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Rart det der med jenter og puberteten. Lillesøstra mi freaka ALDRI ut sånn som dere sier. Hun var bare søt og blid og snill mot alle hele tiden. Ikke i opprør mot noe som helst. Det er hva du vet det. Jeg og var ganke "rolig" Men blir hun som meg så kommer jeg til å sende henne vekk. Fy faen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Nei men seriøst, vi bodde alle sammen hjemme, og hun brukte ettermiddagene på å henge sammen med venninner hjemme i stua, eller spille kort med mamma osv. Jeg så aldri noe ungdomsopprør der i gården. Det hadde ikke jeg heller for såvidt. Tror vi hadde en veldig fin oppvekst på bygdelandet. Det var aldri noe periode med svart sminke og lyserødt hår og "i hate everyone" attitude. Endret 12. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Off-topic! Sorry ^^' Endret 12. juni 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Glad søster ikke ble en sånn hellcat. Kanskje når hu runder 30 I stedet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Vet om massevis av jenter som ikke ble "sånn" jeg og. Noen ble det selvsagt, men det er jo bare naturlig at enkelte føler (eller har) et større behov for opprør enn andre. Lurer på om media har påvirket prosentandelen som blir slik på noen måte. Om det kanskje er "in" å være sur og grinete fordi det er slik det skal være. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Nå føles det nesten som dere sklir over i et nytt tema og ikke skriver så mye om kjærlighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå