Niqābninja Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Store gratulasjoner rettes til T-Solberg og |Darkness på deres store dag! 9021178[/snapback] Slenger meg på det! Håper vi får se bilder Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Syvende i syvende null syv. Dette er "den store dagen" for en haug med par. Grattis til alle. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er det fordi at 7 er guds tall? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Syv er et veldig lykketall! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg er så forelska.... 9026004[/snapback] Kjærlighet skaper komplikasjoner om jeg har tolket deg riktig. Men genuin forelskelse, det er herlig det. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg er så forelska.... 9026004[/snapback] Kjærlighet skaper komplikasjoner om jeg har tolket deg riktig. Men genuin forelskelse, det er herlig det. 9026352[/snapback] Jojo, men det gjør den stortsett alltid uansett, før eller siden. Er bare å finne riktige løsninger, så pleier det å ordne seg. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ah, i dag er lykkens dag. Situasjon: Dame som har forsinket mens. Dette blir da første mens etter første samleie sammen. Alltid like spennende når den blir forsinket. Gikk bra denne gangen, heldigvis. Måtte bare skrive inn her, er i lykkerus. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Konklusjon: Bruk kondom, eventuelt p-pille. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vel. bruker de ikke kondom bruker de vel som oftest p-pille, og da vet man jo heller ikke 100% nøyaktig når den kommer, så det hjelper jo ikke stort. Så ingen av delene løser det problemer når de vet den er rundt svingen. Dusjen derimot, fungerer i alle tilfeller. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jojo, men det gjør den stortsett alltid uansett, før eller siden. Er bare å finne riktige løsninger, så pleier det å ordne seg. 9026981[/snapback] Det er bra de fleste av oss er tilpasninsdyktige, for å si det sånn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Dere må selvfølgelig få litt bilder. Legger dem i spoiler, så ingen skal bli støtt av vår lykke Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dagen var kjempeflott, med fantastisk vær, nydelig mat, gjester som koste seg, og verdens lykkeligste brudepar! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ååhh.. du var en nydelig brud! Og for en vakker kjole! *Snufs* Gratulerer så utrolig masse Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Og for en vakker kjole! *Snufs* what she said Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ååhh.. du var en nydelig brud!Og for en vakker kjole! *Snufs* Gratulerer så utrolig masse 9039309[/snapback] Og for en vakker kjole! *Snufs* what she said 9039341[/snapback] takk til begge to. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen tips til hva jeg kan gjøre for å savne jenta LITT mindre? tror jeg dauer snart 9019719[/snapback] Spill et spill du må konse 100% på 9019724[/snapback] Ja det funka lenge! internett føkker seg så jeg får ikke spille cs Noen andre tips? 13 dager igjenn nå! Har da vert borte 1mnd! er det lengste vi har vert borte fra hverandre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Og for en vakker kjole! *Snufs* what she said 9039341[/snapback] What she said times two! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Og så, etter akkurat 8 måneder sammen, endte i dag forholdet mitt med ei jente jeg har vært veldig glad i lenge nå... Slik ble det, pga. fremtidig flytting etc. Best slik, men fortsatt vondt. Heldigvis gikk selve bruddet smertefritt for seg. Hm... Tenkte jeg ville si det, "for the record". (EDIT: dette skulle egentlig vært postet 9.juli. Lat som det ble det...) Endret 9. juli 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ååhh.. du var en nydelig brud!Og for en vakker kjole! *Snufs* Gratulerer så utrolig masse 9039309[/snapback] Let's get married! Nydelige bilder, Kine. Dere ser ut som et virkelig lykkelig par. Når får vi unge og single møte turtelduene igjen da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 er ikke dette det første giftemålet blandt forumbrukere btw? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå