On1Musha Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg skal stenge porter, nettsider og ip adresser med Thomson Speedtouch 546T/T2? har søkt som meg ihjell og finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det.. Lenke til kommentar
teledud Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 logg deg inn med den faste IP-adressen som følger med routeren din. (finnes i brukermanualen, som sannynligvis kan finnes på nett oggså).. Når du kommer inn der, bør du nok vite noe om hvilke porter og evt hvilke websider du ønsker å godkjenne. Det å åpne/stenge porter/websider, kan fort by på litt vanskeligheter hvis du ikke har gjort det før.. Men alt kan læres....(bare du ikke søker deg ihjel) Lykke til! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 logg deg inn med den faste IP-adressen som følger med routeren din. (finnes i brukermanualen, som sannynligvis kan finnes på nett oggså).. Når du kommer inn der, bør du nok vite noe om hvilke porter og evt hvilke websider du ønsker å godkjenne. Det å åpne/stenge porter/websider, kan fort by på litt vanskeligheter hvis du ikke har gjort det før.. Men alt kan læres....(bare du ikke søker deg ihjel) Lykke til! 8893975[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå