Gå til innhold

Den lille frisbee-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er konkurranser i det, men jeg har som sagt ikke funnet noe her.

Spilles på en bane som er typ like stor som en håndballbane, om ikke litt større. Husker ikke antallet på hvert lag, men man skal kaste den og ta den imot bak dødlinja til motstanderene (evt et avmerket område). Går den i bakken så tar motstanderene over.

Mener det var noe slikt.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Det er jo en kjempekul sommeraktivitet både på lands og til vanns. Jeg kan ikke si at jeg er en aktiv frisbeekaster, men jeg har ingen problemer med å få den til å gå sånn circa dit jeg vil.

Vurderer å gå til innkjøp av en litt mer robust og bedre kvalitetsmessig frisbee, de jeg har hjemme nå er slike billige som sikert ikke koster mer en 50-100 kroner. Noen som har forslag?

Endret av Zephyros
Lenke til kommentar

det er ikke værre enn at url'ene www.frisbee.no og www.frisbeegolf.no eksisterer, så man kan starte der.

frisbeegolf og ultimate skal visstnok være norges hurtigst voksende sport for tiden også, hvor de tar dette utsagnet fra derimot vet jeg ikke.

disker kjøper man stort sett fra dtworld.com

Lenke til kommentar

Jeg og noen venner spilte mye før, samspill og pasninger på 60 meter! Knall gøy!

Vi lagde teknikker osv, det vi fant ut var at når du kaster så vri hånden ekstra så den får mer skru osv.

Var i Sverige og så noen freesbies til 300 kroner, de var nesten helt flate og litt myke, skal kjøpe en sånn neste gang tror jeg, noen som har erfaringer med slike?

Lenke til kommentar
Det er det ja. :)

Digger det, men det trengs så stor plass for det.

Jeg testet på en fotballbane for noen uker siden. Ikke helt optimalt kast, men den gikk likevel 50 meter.

9089189[/snapback]

er stor nok plass det ja:) Ikke gjør som meg og en kamerat i hagen.. det ender opp med knust vindu og knust glasskap=p flaks at han skulle kaste det skapet på dynga uansett=p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...