asad Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Av og til , når jeg saver et prosjekt, og åpner det igjen, viser det seg at ingenting er savet? Dette er uakseptabelt..... noen som har oplevd det samme? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tenkte det... Sånt snakker vi ikke om, sjekk om scratch disk og de greiene der er i orden, og last ned en bedre kopi :wink: Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Det er et gelialt programm..og jeg skammer meg litt over at jeg lasta det ned, men hvor skal en fattig student få 7 tusen kr fra? :oops: Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 en bekjent av meg hadde sitti i mange timer å redigert en film på 10min. Da han la inn den siste colormatte`n Klikka pcen. Da han starta den på nytt var alle filene i prosjektet borte. Det viste seg at alle videofilene i prosjektet automatisk hadde bytta navn.. Merkelig.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er enig, dermed kan jeg gi deg noen tips. Ikke last ned de som heter 6.5 det er bare tull se om du finner noen på litt i overkant av 70/80mb som er 6.0 versjoner på kazaa eller imesh (verste drittprogrammet jeg har brukt). Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 er ikke 6.5 bra? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det at 6.5 er noe dritt er bare noe dritt. For etter hva jeg har erfart er dette mye mer stabilt enn 6.0. Bare ikke bruk windows xp..! Bruk 2000pro så går alt så mye bedre.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du kan jo si at hvis du laster ned battlefield 1.2, så er ikke det helt lurt, det er jo bare en patcha 1.1 og patchene kan alle bruke og ligger på hjemmesiden, det samme er det med adobe... Last ned 6.0 og patch den, tror jeg blir drept for dette Du trenger heller ikke patchene egentlig tror jeg, har også notert eg at det er noe som heter adobe final effects hvis du kjøper pakken, hva er det? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Av og til , når jeg saver et prosjekt, og åpner det igjen, viser det seg at ingenting er savet? Dette er uakseptabelt..... noen som har oplevd det samme? L Ø S N I N G E N ! ! ! ! Har hatt akkurat samme problem med min ORIGINALE kopi som fulgte med redigeringssystemet mitt fra Pinnacle. Er altså ikke bare kopierte versjoner som har dette problemet. Men jeg søkte på Pinnacle sitt forum og jeg fant da løsningen. Åpne selve prosjektfila i Notepad. Alle steder der det står "rate=100,000000" skal forandres til "rate=100.000000" (altså, kommaen skal byttes ut med punktum). Mulig antall nuller er forskjellig, så velg bare at alt som har "rate=100,0" skal forandres til "rate=100.0" Bruk søk og erstattfunksjonen så går det på få sekunder. Jeg vet ikke hva som forårsaker problemet og hvorfor dette skjer, men... løsningen er jo enkel så. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Av og til , når jeg saver et prosjekt, og åpner det igjen, viser det seg at ingenting er savet? Dette er uakseptabelt..... noen som har oplevd det samme? L Ø S N I N G E N ! ! ! ! Har hatt akkurat samme problem med min ORIGINALE kopi som fulgte med redigeringssystemet mitt fra Pinnacle. Er altså ikke bare kopierte versjoner som har dette problemet. Men jeg søkte på Pinnacle sitt forum og jeg fant da løsningen. Åpne selve prosjektfila i Notepad. Alle steder der det står "rate=100,000000" skal forandres til "rate=100.000000" (altså, kommaen skal byttes ut med punktum). Mulig antall nuller er forskjellig, så velg bare at alt som har "rate=100,0" skal forandres til "rate=100.0" Bruk søk og erstattfunksjonen så går det på få sekunder. Jeg vet ikke hva som forårsaker problemet og hvorfor dette skjer, men... løsningen er jo enkel så. Vi har diskutert dette på "Video redigering" forumet http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=74638 ..og det viser seg at det oppstår når du jobber med PAL videoer og legger til mp3 musikk. Om du leser innelgene våre, og følger noen av linkene finnes det både web-program og en liten applikasjon som kan fikse dette automatisk. Kanskje Adobe kommer med en Patch i fremtiden. (Problemet gjelder fom 6,0 -> 6,5) Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 dere aner ikke hvor takknemmlig jeg er! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 dere aner ikke hvor takknemmlig jeg er! Åjoda... det vet jeg, for jeg vet hvor glad jeg ble når jeg fant ut at mange mange timers arbeid ikke var bortkastet allikevel når jeg fant løsningen. :-) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det er et gelialt programm..og jeg skammer meg litt over at jeg lasta det ned, men hvor skal en fattig student få 7 tusen kr fra? :oops: Av å jobbe litt i helgene, eller låne av noen snille foreldre :wink: Lenke til kommentar
Murty Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg, har også notert eg at det er noe som heter adobe final effects hvis du kjøper pakken, hva er det? Det heter Adobe After Effects. Å er et Genialt adobe program med effekter du vist nok kan adde til videoen etter at du er ferdig med den. Men jeg har sett en lage en genial intro i programmet uten tillegsprogrammer. Det er et bra program men jeg kan ikke bruke det. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 prøv CyberLink Power Director - den rocker! det gjør ikke premiere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå