Gå til innhold

Hjelp med medie avspilleren!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har 2 problemer med media! I Windows media Player altså... 1. Når jeg spoler i filmer, så kommer deti kke lyd, 2.Alt er blåere! har screen!

EDIT: Faen, kommeri kke noe på skjermen på bildet... Vel, ansiktet + alt er blåttt, det er slik bare i filmer som jeg ser på nettet, ikke filmer som jeg har på desktop... Hjelp vær sås nilL!

post-77292-1182088247_thumb.jpg

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at du bruker Windows Media Player 9 eller tidligere.

Oppgrader til siste versjon. Link finner du lenger oppe her.

 

Gjelder dette problemet på alle filmer, eller er det bare denne?

Har du vurdert å oppdatere drivere til skjermkortet ditt, hvis de ikke er nylig oppdatert?

 

Før du evt prøver å oppdatere drivere, så burde du prøve VideoLan Mediaplayer(VLC). Link til dette finner du også lenger oppe.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Joda. Med litt fantasi og villig til å finne ting selv får du installert Windows Media Player 11 på den versjonen av XP som du har.

 

Men jeg gjetter på at du enten har den WindowsMediaPlayer versjonen som fulgte med XP eller så har du Windows Media Player 9.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ZoomPlayer WMV Professional er minst like bra som VLC, faktisk synes jeg ZoomPlayer er bedre enn VLC fordi at den støtter flere formater enn VLC. Riktignok koster Iallefall Professional og WMV Professional versjonen av ZoomPlayer koster penger. Er usikker på om Standard versjonen også gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...