Grievdus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei. bare lurer på hva det menes med å munte en fil? eller cd som er mounted ? hva mener dem egentlig? begynner å bli litt nyssgjerig for jeg hører det ganske ofte her på forumet å andre steder . er det feil tråd så håper jeg noen kan flytte det Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei. bare lurer på hva det menes med å munte en fil? eller cd som er mounted ? hva mener dem egentlig? begynner å bli litt nyssgjerig for jeg hører det ganske ofte her på forumet å andre steder . er det feil tråd så håper jeg noen kan flytte det 8880762[/snapback] Sjekk ut deamon tools på google så skjønner du det fort Det er en virtuell disk Lenke til kommentar
poffy Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Etter slik jeg har fårstått det, så vil det si å sette en virituel cd dvd i ett virutuelt rom. Fungerer på samme måte som om du setter cd en i vanelige cd rommet, men det er på liksom bare (virutuelt). Mvh poffy Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Etter slik jeg har fårstått det, så vil det si å sette en virituel cd dvd i ett virutuelt rom. Fungerer på samme måte som om du setter cd en i vanelige cd rommet, men det er på liksom bare (virutuelt). Mvh poffy 8880876[/snapback] Totallly right. Og muligheten finner du her; http://www.daemon-tools.cc/ Dette gjøres ofte for de som laster ned eller brenner ut i ISO filer og ikke ønsker å brenne ut. Men da heller starter "cdrommen" uten cdrom Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 aah, ja da kjønte jeg det, takk for svar ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå