Gå til innhold

Fjerne NetCom-meny på k750i

Anbefalte innlegg

Har hatt en k750i med NetCom i ett år nå, og er ferdig med bindingstiden.

Har derfor fått fjernet operatørlåsen, men ikke den idiotiske NetCom-menyen. Noen som veit hvordan dette kan gjøres kostnadsfritt?

Ringte NetCom, og de sa at den måtte sendes inn til en forhandler og deretter et verksted de brukte. Dette kunne fort ta en måned...

Noen bedre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt en k750i med NetCom i ett år nå, og er ferdig med bindingstiden.

Har derfor fått fjernet operatørlåsen, men ikke den idiotiske NetCom-menyen. Noen som veit hvordan dette kan gjøres kostnadsfritt?

Ringte NetCom, og de sa at den måtte sendes inn til en forhandler og deretter et verksted de brukte. Dette kunne fort ta en måned...

Noen bedre forslag?

8880757[/snapback]

Vet ikke hvor mye dette hjelper deg. Men fant dette svaret på en annen side dog med Telenor sitt entry men gjelder det samme som med netcom. Man må bytte ut softwaren.

Jeg har selv en K500i med Entry. SIM-kortet har jeg hatt og brukt lenge før jeg kjøpte en telefonen. Så Entry ligger i selve telefonen og ikke i SIM-kortet som andre har sagt.

For å fjerne Entry må telefonen sin programvare flashes (oppdateres). Du kan gjøre det selv men det innebærer en visss risiko. Det enkleste er å sende telefonen til et serviceverksted. Det koster noen kroner men du risikerer ihvertfall ikke å ødelegge telefonen.

Hvis du vil flashe telefonen selv trenger du isåfall en datakabel. Bluetooth eller IR vil ikke fungere. Hvis du søker på Google finner du programvare som kan gjøre jobben.

Edit: På Celluar-Support.com kan du finne mye informasjon.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...