Gå til innhold

Ny skjerm - feil oppløsning i WoW

Kleivis

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en 22"w acer skjerm som eg har koblet til min bærbare da skjermen på den har tatt helg. Har satt den nye skjermen til primærskjerm og kjører 1680x1050 oppløsning i windows, men eg får ikke valgt denne oppløsningen i wow. Der må eg kjøre 1600x1200 og det blir jo ikke helt riktig. Hva skyldes dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt lignende problemer på en stasjonær PC. Uansett hva jeg satte som primærskjerm fikk jeg ikke velge mellom oppløsningene på den skjermen jeg ville ha som primærskjerm før jeg fysisk switchet DVI-kablene slik at primærskjermen sto på inngang 1 på skjermkortet. Dette blir jo straks verre på en laptop.

For ordens skyld, er native oppløsning på laptop-skjermen 1600x1200?

Lenke til kommentar

Laptopskjermens oppløsning er 1440x900, men denne er altså ikke i bruk i det hele tatt. Bruker kun den nye skjermen.

Har prøvd å kjøre i windowed, maksimert, full skjerm og alt men ingen endring. Har ikke dette problemet i Half-Life 2 for eksempel. Der får eg kjøre i 1680x1050.

Kan det ha noe med at skjermen blir identifisert som "2", og er det mulig og få den identifisert som "1" når eg kobler til en laptop..?

EDIT: Foresten.. når eg kjører i windowed og maximized så ser det mer riktig ut (pleier å kjøre i windowed bare), men kan fortsatt ikke velge 1680x1050 i listen..

Endret av Pinguvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...