Islanbadsj Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det har seg slik at jeg vil innstalere noen nye program på mobilen, men mangler rundt 1 mb med plass. Koomer til å lagre programmene på minnekortet, men mobilen nekter å innstalere det uten at det er nok plass på mobilminnet. Så er det noe jeg kan slette for å få plass? Musikk, filmer, bilder osv. ligger på minnekortet. Finnes det et program e.l som sletter alle meldingene? Er så fantastisk tingvindt å måtte gjøre det "for hånd". Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det har seg slik at jeg vil innstalere noen nye program på mobilen, men mangler rundt 1 mb med plass. Koomer til å lagre programmene på minnekortet, men mobilen nekter å innstalere det uten at det er nok plass på mobilminnet. Så er det noe jeg kan slette for å få plass? Musikk, filmer, bilder osv. ligger på minnekortet. Finnes det et program e.l som sletter alle meldingene? Er så fantastisk tingvindt å måtte gjøre det "for hånd". 8880602[/snapback] Å slette alle meld er jo ikke noe problem.. Gå til innboksen, Meny, Mapper, Marker Innboks, Meny, Fjern SMS. Da sletter den alle meld i innboksen. Så kan du gjøre det samme på alle de andre mappene.. Ellers må jeg bare si at 8300 er en drittmobil.. Håper jeg snart får råd til å kjøpe meg en ny mobil.. Symbian FTW.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Tusen takk, fikk plass nå. Men vet noen om ett gratis msn program? Agile messenger virker ikke lenger (må kjøpe noe credit elns.) det samme med den som ligger på mobilen fra før av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå