Dotten Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jepp, stemmer også for mindre GH2, mer wii, mer grilling og mer andre ting. Kort, brettspill.. Og gjerne et sted med større stue slik at vi kan alle sitte rundt et bord istedenfor i film-modus. 8878419[/snapback] Brettspill er i hvert fall jeg med på. Pleier å ha det jevnlig med folk fra jobb. Hjemmelaget pizza, øl og et tonn med snop er ikke å forakte. Wii er nå på plass også, GH er bannlyst da jeg fikk nok av det under seilas. Men plassen er heller begrenset, en stue på 20 kvadratmeter. Ikke vet jeg hvor trygt det er å la brukerne vite hvor jeg bor heller Er nå uansett kjekt å se at folk møter hverandre via forumet. Håper jeg får anledning til å møte en del av brukerne fremover, så langt er det vel bare Karsten, CFD, Ueland og noen av sjefene i nettverket (Howard, Ymerguer) som jeg har møtt. Jeg tror ikke universet har godt av at to så store egoer som meg og Stefan møtes, det kan ha uante konsekvenser for stabiliteten til atmosfæren og tidslinjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg reiser fra Bergen for godt i morgen tidlig. My work here is done. Kos dere på fremtidige treff Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg reiser fra Bergen for godt i morgen tidlig. My work here is done. Kos dere på fremtidige treff 8918992[/snapback] Neineinei! Du har med å bli her din armyboy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg er ikke armyboy lenger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 It is so sad. Vi forventer sånn ca. at du kommer på besøk, mister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå