Kizzaz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Som sagt i tittel, finnes de?? Jeg har funnet single og dobble uten RW, men ingen med begge. Tenkte at det hadde gjort det lettere når man er på ferie å kunne slette innholdet når det er sikret. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Som sagt i tittel, finnes de?? Jeg har funnet single og dobble uten RW, men ingen med begge. Tenkte at det hadde gjort det lettere når man er på ferie å kunne slette innholdet når det er sikret. 8880440[/snapback] Det finnes det, har det selv faktisk:P Jeg kjøpte mine her: Pixmania.com Hvordan sikrer du innholdet? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Få de over på pc...(sikre) Andre butikker en Pixmania. de sender fra frankrike. Vil helst gå for de norske Endret 17. juni 2007 av Kizzaz Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Få de over på pc...(sikre) Andre butikker en Pixmania. de sender fra frankrike. Vil helst gå for de norske 8880584[/snapback] Jeg har ikke sett denne typen dvd andre steder en på Pixmania. Men jeg må si, kjøpte faktisk hele kameraet mitt fra Pixmania, ingen problem for meg, rask levering(til å være fra frankrike) og go service. Hva bruker du for å få filmen over til dataen? Den medfølgene kabelen jeg fikk funka ikke for meg! Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Har ikke sittet å fiklet for lenge med kamera. men trodde man gikk via Canon sin sw for overføring. Må man ikke betale toll på PM? Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har ikke sittet å fiklet for lenge med kamera. men trodde man gikk via Canon sin sw for overføring. Må man ikke betale toll på PM? 8881433[/snapback] Tror du må opp i en større sum før du trenger å betale toll. Jeg betalt toll på mitt kamera, men det kosta jo flere tusen da. Du må vel bare lese under Info på PM for å finne ut det med toll osv. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Levering fra Pixmania går stort sett greit... det er når det oppstår problemer av en eller annen sort at man sliter om gjenstanden er kjøpt der. Les bare i webshopguiden til skrekk og advarsel. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Levering fra Pixmania går stort sett greit... det er når det oppstår problemer av en eller annen sort at man sliter om gjenstanden er kjøpt der. Les bare i webshopguiden til skrekk og advarsel. 8882310[/snapback] åj, viste ikke det når jeg kjøpte mitt kamera. Hadde nok ikke kjøpt det der om jeg hadde lest dette før Men det er jo bare en liten cd du skal kjøpe, kan ikke bli noe stort nummer ut av det Du får finne ut av det selv. Lykke til Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Takk takk, muligens jeg satser på 1,4 gb RW, kan kjøpe en 10-pack...vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå