Programvare Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg vil at forsiden skal bli endret. Jeg ønsker at knappene på forsiden skal fungerer som spoilerknapper. Slik at hvis man f.eks trykker på Kultur, så dukker underemnene opp under kultur og man kan enkelt lukke og åpne den igjen. F.eks hvis man trykker feil, så slipper man å gå tilbake, men kan bare trykke på kultur for å lukke "spoileren" Og det finnes jo finnes mange med tregt nett og at man slapp å laste opp "en ny side". Håper det kan bli slik og at dere skjønner forklaringen. Hva synes du? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Bra forslag, dette er jeg for! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Bra forslag, dette er jeg for! 8880481[/snapback] Hyggelig å høre. Tips flere om det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Vet du om dette? 8881898[/snapback] Ikke noe særlig, men jeg kan jo gi forslaget Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er originalt i forumsystemet IPB 2.0 som vi nå bruker. Muligheten ble slått av for å minske arbeidet til serverne, om jeg husker rett. Vil påstå cun at utvikling av portal for diskusjon.no ikke har noe med dette Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Vil ikke portalen ta over for forsiden, da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jo, det kan hende. Men forslaget i seg selv har ingenting med en fremtidig forside å gjøre, men den nåværende. Om det kommer en komplett ny forside der, vil ikke opplistingen der være der. Men den vil fortsatt være for eksempel her: https://www.diskusjon.no/index.php?c=326 http://forums.invisionpower.com/ Her ser du hva han ønsker, denne muligheten eksisterer i IPB 2.0, men er slått av som tidligere sagt. Endret 18. juni 2007 av TSP Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Det er akkurat slik det bør være. Hvorfor har vi det ikke sånn? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ja! God ide, da slipper man å laste en ny side (rart det ikke allerede er gjort) Endret 23. juni 2007 av multisync Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er akkurat slik det bør være. Hvorfor har vi det ikke sånn? 8927746[/snapback] For sist vi testet det ble forsiden på rundt 1MB Så det spørs om det vil la seg gjøre greit. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det kan jo vurderes om at man skal endre ut den vanlige kategorilistingen på forsiden med f.eks ingressbilder og kategorinavn, slik at vi på den ene siden gjør forsiden mer "atraktiv", samtidig som vi slipper å bruke masse plass på listing av kategoriene, som vi gjør i dag. Mer eller mindre all navigasjon mellom kategorier skjer ved hjelp av kategorimenyen på venstre side. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Finnes det statistikk på det du sier i siste setning? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg