kakcoo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 http://midlet.org/jsp/wap/index.jsp her finner du det du trenger til mobilen din. gratis Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Takk. Oppfordrer alle andre som vet om noe gratis eller billig til å komme med det. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nå har vi bare java-spill/applikasjoner på midlet.org da, ikke animasjoner og bilder midlet.org har vært nesten død i et par måneder nå, men jeg gjør mitt beste for å få oppdatert den skikkelig nå. Mange spill som ligger og venter... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det ser ut som du må betale for det. Må man ikke det? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Alt på midlet.org er gratis. Du tenker antagelig på reklamen vi har for midlet.com (der de beste spillene ligger og som ikke er gratis) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Å nå. Jeg så ikke den proceed to midlet :oops: Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ja. Noe begrenset med C55/M50-spesifikke midlets enda riktignok. Endel av de som er 'Generic' skal også funke på Siemens. Gå til midlet.org/wap for å laste ned via wap. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 fungerer alle generic på nokia 6310i? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Aner ikke. Vi tester dem kun i en Generic emulator før de legges ut. Du må nesten bare prøve deg frem... Lenke til kommentar
magnusf Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Alle med en Motorola T720 kan wappe inn på http://fredlund.serveftp.net/wap/. Der finns det en del gratis bakgrunnsbilder. Kommer sikker mer etterhvert.... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Holdt nesten på å glemme at jeg vet om en gratis bilde osv side selv. Logogo Norsk kar sitt verk tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå