Gå til innhold

styrepinnen til k800i ødelagt, garantisak?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor lenge siden er det du kjøpte telefon?

du får den sikkert på garantien. men husk kvitering.

jeg hadde feil på min Sony w810i. jeg fikk det fiksa gratis. hadde faktisk glemt kviteringa hjemme. men de spurte ikke etter den. etter to uker fikk jeg telefonen til bake i knalle god stand. dette var på Elektinoics (hvet ikke hvordan det staves) i Nordreisa Kommune. btw fikk jeg låne en telefon i mellomtida. den var dritt

Lenke til kommentar

Den har en tendens til å bli ødelagt igjen etter den har vært på service. Det gjaldt i hvert fall min K750i. Hadde den på service 3 ganger, deretter ba jeg om full refusjon, og det fikk jeg (etter 2 år og 1 mnd.)

Styrepinner er noe møkk, spesielt SE sine..

Lenke til kommentar

Det er vel 2 eller 3 år med garanti på mobiltelefoner. Og dette er en helt standard garantisak. Lever den til butikken du kjøpte den i!

Men, ALDRI betal dem noe om de krever det! For det er ikke riktig!

Det er jo en mangel om telefonen ikke tåler det den er egnet til.

Lenke til kommentar
Dere blander garanti og reklamasjon her. Garantien er 2 år (ikke alle merker), mens reklamasjon er 5 år.

8937335[/snapback]

Reklamasjon er vel strengt talt fortsatt 2 år inntil saken om 5 års reklamasjonsrett på mobiler ikke kan ankes videre til høyere rettsinstanser.

Endret av CavemaNz
Lenke til kommentar

Så lenge en sak er anket så er den enda ikke retskraftig. Så vi har fortsatt 2 års reklamasjon på mobiler.

Skulle du mene noe annet så vil forhandlere og produsenter sette seg på bakbeina og du må ta saken til retten. Vi får forhåpentligvis svar på reklamasjonstiden iløpet av høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...