Andre88no Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 styrepinnen på min k800i begynner å bli alvorlig treig og det er enormt frustrerende. Mobilen er kjøpt på elprice, er dette noe de fikkser gratis? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg fikk fiksa min på garantien hos Expert ihvertfall. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hvor lenge siden er det du kjøpte telefon? du får den sikkert på garantien. men husk kvitering. jeg hadde feil på min Sony w810i. jeg fikk det fiksa gratis. hadde faktisk glemt kviteringa hjemme. men de spurte ikke etter den. etter to uker fikk jeg telefonen til bake i knalle god stand. dette var på Elektinoics (hvet ikke hvordan det staves) i Nordreisa Kommune. btw fikk jeg låne en telefon i mellomtida. den var dritt Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 det er vell ca 9 måneder siden jeg kjøpte den.. hvis dere fikk det reparert så regner jeg med at jeg også får det:) bare litt kjipt å gå flere uker uten kameraet på mobilen om jeg får en dritt lånetelefon Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Mobilen skal tåle "vanlig bruk". Så dersom joysticken streiker før garantitiden er ute pleier Sony Ericsson å spandere ny joystick dersom man leverer telefonen inn på autorisert verksted. Kjent problem.. Lenke til kommentar
sindrefj Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Den har en tendens til å bli ødelagt igjen etter den har vært på service. Det gjaldt i hvert fall min K750i. Hadde den på service 3 ganger, deretter ba jeg om full refusjon, og det fikk jeg (etter 2 år og 1 mnd.) Styrepinner er noe møkk, spesielt SE sine.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er vel 2 eller 3 år med garanti på mobiltelefoner. Og dette er en helt standard garantisak. Lever den til butikken du kjøpte den i! Men, ALDRI betal dem noe om de krever det! For det er ikke riktig! Det er jo en mangel om telefonen ikke tåler det den er egnet til. Lenke til kommentar
sindrefj Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er vel 5 års garanti på alle mobiltelefoner inntil videre? Saken er vel oppe i rettssystemet hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Er det så mye som 5 år da? Mener det var 3 eller 2 jeg.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Dere blander garanti og reklamasjon her. Garantien er 2 år (ikke alle merker), mens reklamasjon er 5 år. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Dere blander garanti og reklamasjon her. Garantien er 2 år (ikke alle merker), mens reklamasjon er 5 år. 8937335[/snapback] Reklamasjon er vel strengt talt fortsatt 2 år inntil saken om 5 års reklamasjonsrett på mobiler ikke kan ankes videre til høyere rettsinstanser. Endret 25. juni 2007 av CavemaNz Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Så lenge en sak er anket så er den enda ikke retskraftig. Så vi har fortsatt 2 års reklamasjon på mobiler. Skulle du mene noe annet så vil forhandlere og produsenter sette seg på bakbeina og du må ta saken til retten. Vi får forhåpentligvis svar på reklamasjonstiden iløpet av høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå