Gå til innhold

Koss portapro ødelagt. Hvor klage?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

cdon...................................................................................................?

-_-

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

med tanke på qxl's utrolig dårlige service så hadde nok det vært best, men tror du må høre med cdon først...lykke til xD

Lenke til kommentar

Her har du garantivilkåra til Koss når det gjeld PortaPro, er ikkje sikkert du får noko dekka.

 

Garantien dekker:

  • Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid.

Garantien dekker ikke:

  • Frakt til/fra verksted
  • Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. herunder typsike feil som:

  1. Brukket bøyle
  2. Røket ledning
  3. Fjerning av fremmedlegemer fra elementer (for eksempel fjerning av hårstrå)
  4. Skifte av øreputer
  5. Sprengte elementer

Manglar du lyd i eine elementet er det stor sannsynlighet for at ein ledning i pluggen er dårleg, har du prøvd å vri på den og sjå om det skjer noko? Skulle du ikkje få noko dekka kan du skifte heile kabelen sjølv (lettare enn å skifte pluggen) med ein loddebolt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

finn en eske, krøll litt avispapir eller noe og legg det oppi, sleng oppi headsettet i originalforpakningen, legg kvitteringen oppi esken, skriv en lapp som beskriver skadene og legg oppi, lukk esken, skriv på:

 

DI Bedriftservice

Postboks 38

1375 Billingstad

 

og send avgårde.

 

etter 2 uker har du de igjen, helt fine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...