sinnaelgen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 jeg kjørte et program som skulle rydde opp i windwos men det ente opp med at Windows installer også ville installere photo gallery. jeg må sannsynligvis inne legge til eller fjerne Windows komponentene Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 ponastandalone (panostandalone?) hører antakelig til HP-skriver. Har du dette? Hvis, så kan du reinstallere programvaren (det fulgte sikkert med en cd) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 jeg installerte noen for bruke photosmart kamera fra Hp pc pc min. det eneste med hp som har vært brukt sammen med pc min. skriveren jeg har er fra canon Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Se om du har noe fra HP (legg til/fjern programmer) og fjern det. Sjekk om det ligger noe mapper fra HP (bruk utforsker) og evt. slett. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 jeg har installert et program som automatisk legger inn bilder fra hp kameraet da jeg starte programmet kom dette tullet opp så det er nok der problemet ligger. da er det ganske enkelt å fjerne det hvordan kan jeg se at en datafil er fra hp ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det enkleste er i mange tilfeller å søke. I ditt tilfelle var det litt vanskelig da du antakelig mente panostandalone og ikke ponastandalone? Det finnes også programvare som kan si noe om hvem 'produsenten' av fila er. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) nå har jeg fjernet ( av-installert) hp programmene for kameraet , og da var jeg kvitt problemet. problemet var å finne den datafila som windows installer spurte etter. jeg fant den i registret til windows , men det hjalp ikke stort å fjerne referansene i registret. heldigvis så er det over nå Endret 2. juli 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå