3PM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg lager en hjemmesida med frontpage nå, men jeg vil ha noen brae HTML koder. Så hvis du har neon eller vet om en webside hvor de har brae HTML koder så post de her. Dette er litt viktig for meg og hjemmesida mi. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 KAn du ikke skrive gode i stedet for brae?? Du kan også bare kødde litt i dreamweaver og sjekke HTML koden etterpå. Sånn lærte jeg litt om det. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 LOOOOOOOOOL Frontpage er jo det n00b programmet !! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 LOOOOOOOOOL Frontpage er jo det n00b programmet !! loool ja .. doh Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Fysjameien som FP lager sugen html kode.. Skal du ha det forståelig så er det best at du koder selv. Hvis du ikke klarer det gjør Dreamweaver en utmerked jobb for deg! Lager tilogmed godkjent xhtml Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 FrontPage er ikke så dårlig det. Frontpage express er noe annet. Men Frontpage er BRA. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 FrontPage er ikke så dårlig det. Frontpage express er noe annet.Men Frontpage er BRA. Hehe... <p> meg ditt og </p> meg datt.. <table id=autoid3478435> <tr> <td width height div align> </td> </tr> </table> Frontpage legger inn mye dritt ja.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 3PM: Lær deg HTML og lag sidene i notepad/textpad eller annen editor. http://www.w3schools.com/ er en god start. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 KAn du ikke skrive gode i stedet for brae??Du kan også bare kødde litt i dreamweaver og sjekke HTML koden etterpå. Sånn lærte jeg litt om det. Sorry da :o Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 http://www.w3.org/TR/html4/ http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/ samt en teksteditor. skal du være like 1337 som oss über-1337 h4xx0rs, så er dette eneste aksepterte mulighet. såh, nuh! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 http://www.wwps.tk Jeg lagde koden på 20 min i NOTEPAD. Photoshop tok vel en 30-40 min. Så enkelt, selv om designet og oppsettet er litt svakt, er det et godt eksempel. (Funker ikke i NetScape, Opera). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Helt enig med CFD, Frontpage har faktisk en del "skjulte" funksjoner. Det er et bra program, men Dreamweaver er nok en smule bedre, ja. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 På jobben bruker dem frontpage. Og det funker faktisk ganske ok. Personlig liker jeg best notepad.. =) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Bruker frontpage eg men så har eg null peiling på html og slikt. Tenkte eg skulle lære meg det men hvilken bøker er enklest å lære av? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 KAn du ikke skrive gode i stedet for brae??Du kan også bare kødde litt i dreamweaver og sjekke HTML koden etterpå. Sånn lærte jeg litt om det. Sorry da :o Han og hadde feil og så klager han på deg (KAn)CFD(brae)din feil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Bruker frontpage eg men så har eg null peiling på html og slikt. Tenkte eg skulle lære meg det men hvilken bøker er enklest å lære av? finn websider du liker, sjekk kildekoden, plukk den fra hverandre, og prøv å sette deg inn i hvordan ting fungerer.. tables er skikkelig kjekke greier, forresten.. du får skikkelig kontroll på layouten da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå