Mojo Pin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Har ikke så mange filmer enda, i underkant av 300. Har dem stående tilfeldig atm. Tidligere sto de i alfabetisk rekkefølge. Vurderer å sortere dem etter sjanger. Har dem registrert på pc'n i Movie Collector, men er litt sløv til å oppdatere nettsiden jeg har liggende ute. Endret 25. november 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men hva gjør folk med filmer som hører til flere sjangere? Det virker rotete for min del. Har man det alfabetisk finner man fort fram, + at andre som evt. skal titte i hylla finner fram. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men hva gjør folk med filmer som hører til flere sjangere? Det virker rotete for min del. Har man det alfabetisk finner man fort fram, + at andre som evt. skal titte i hylla finner fram. Hehe, har tenkt på dette jeg og. Men samtidig blir det rart når man ser på en samling der Casablanca står ved siden av Con Air, The Godfather ved Gremlins og Terminator ved Trollmannen fra Oz.. (nå ville neppe de filmene havnet inntil hverandre i hylla mi, men det var heller ikke poenget). Jeg vil i allefall separere gammel film-noir fra 90-talls action. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Moro å ha litt blanda samling synes jeg. Har Seven ved siden av Scary Movie Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg vil i allefall separere gammel film-noir fra 90-talls action. Why? Det virker uoversiktlig i mine øyne. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Sorterer alfabetisk etter regissør, deretter kronologisk. Dvd-er med samlinger og serier som har flere regissører settes da under D for diverse. Rappa systemet fra en med en god del mer filmer enn meg, og det funket fint for han, så da gjør det nok det her en stund også. Endret 27. november 2008 av Atald Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Moro å ha litt blanda samling synes jeg. Har Seven ved siden av Scary Movie Fordi den kommer etter alfabetisk? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Moro å ha litt blanda samling synes jeg. Har Seven ved siden av Scary Movie Fordi den kommer etter alfabetisk? Sånn ca. ja. Har et par fler og, men var bare for å nevne to på S. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er vel litt dårlig med sorteringe for min del. Har ikke god nok hylleplass eller mange nok filmer tror jeg. Litt over 200 som er sortert etter film-serier, altså oppfølgere, tegnefilmer, mafia. Men utover det, så er det dårlig sortering. Alle filmene mine har jeg oppført på imdb. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hehe, har tenkt på dette jeg og. Men samtidig blir det rart når man ser på en samling der Casablanca står ved siden av Con Air, The Godfather ved Gremlins og Terminator ved Trollmannen fra Oz.. (nå ville neppe de filmene havnet inntil hverandre i hylla mi, men det var heller ikke poenget). Jeg vil i allefall separere gammel film-noir fra 90-talls action. Nå står faktisk Scarface inntil de fire Scary Movie filmene og Scent of a Woman kommer som første filmen etter dem, det gjør faktisk ikke de to Pacino filmene noe dårligere. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Mine står hulter til bulter untatt trologiene! og sequals, ellers har eg jo alle filmene lagret på IMDb Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har en hylle til James bond, en til de "finere" filmene(steelbook og sånt), en hylle til bokser, og til slutt har jeg fir hyller til vanlige filmer. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Alt alfabetisk, selv om det ikke er så alt for mange å snakke om ennå.. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Alfabetisk etter regisør, så kronologisk. (er vel rundt 300...) Endret 31. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg har vel noe rundt 400 DVDer/serier, og min DVD samling er ordnet med påklistret nummer. Dvs. nummeret tilsvarer samlingsnummeret i DVD-profiler databasen. Så om jeg trenger en film, er det bare så søke i DVD profiler og finne nummeret.. Fungerer ganske greit for min del. Seriebokser er ikke merket med nummer, men nå har jeg ikke mange heller og disse står dessuten på egen hylle. Endret 31. mars 2009 av Asbjørn T. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har vel noe rundt 400 DVDer/serier, og min DVD samling er ordnet med påklistret nummer. Dvs. nummeret tilsvarer samlingsnummeret i DVD-profiler databasen. Så om jeg trenger en film, er det bare så søke i DVD profiler og finne nummeret.. Fungerer ganske greit for min del. Seriebokser er ikke merket med nummer, men nå har jeg ikke mange heller og disse står dessuten på egen hylle. Til nå har jeg faktisk bare hatt de hulter til bulter i hyllene, men likte ideen om å gi hver dvd et nr ref dvdprofiler (som jeg også bruker). Takk for tipset Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Alfabetisk her. De som er Special Edition får egne plasser. NNNOOT Selfølgelig ligger dem sammen med litt spill og litt CD'er... Skal nevnes at jeg har ganske mange andre filmer som står i en annen hylle. Disse er det bedre system på, selv om de verken står alfabetisk eller etter sjanger Har det som prosjekt å få rydda. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Filmene mine har alle sin egen mappe, skikkelig navngitt med sin egen database orøverig er det ganske rotete i filmhylla. der har jeg kun sortert etter spill, blueray, dvd Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mine drøye 3500+ filmer står på to vegger, fra gulv til tak. Har eget ref.nr. i ryggen, og jeg bruker CatVids som arkivprog. Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske, og er fornøyd med det. Men nå må jeg pina meg begynne å samle på nytt igjen med Blu-Ray!?! Tar det aldri slutt? ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå