Gå til innhold

Holder du orden på filmene dine?

Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at du har en "grei" hukommelse når du skal finne en film du har lyst til å se der og da, hvis ikke så må det jo bli et helvete når du skal finne noe...

Husker 99% av filmene og når de ble kjøpt. Det gjør vel de fleste? :)

9364797[/snapback]

Jeg husker vel 99,5% av hvilken filmer jeg har, stort sett hvilken utgave også. Men når de ble kjøpt :!: , den eneste som jeg har kontroll på er A Better Tomorrow den var den første jeg kjøpte...

Lenke til kommentar
Jeg husker vel 99,5% av hvilken filmer jeg har, stort sett hvilken utgave også. Men når de ble kjøpt :!: , den eneste som jeg har kontroll på er A Better Tomorrow den var den første jeg kjøpte...

Husker selvsagt ikke den eksakte datoen, men nok til at jeg vet hvilken hylle/skap jeg skal se i. ;)

Lenke til kommentar

Husker selvsagt ikke den eksakte datoen, men nok til at jeg vet hvilken hylle/skap jeg skal se i. ;)

9364845[/snapback]

Skal vel sies at jeg hadde vært en smule imponert hvis du hadde husket datoen for 3000 + filmene dine...

Men det skal vel sies at man får jo en viss oversikt etter en stund når man har det sånn.

Lenke til kommentar

Jeg tror det viktigste er å sørge for at det IKKE begynner å brenne, evt. begrense det minst mulig om det skulle skje. Ved f.eks. å ha 10 stk brannvarsler i alle rom. :D Og brannslukningsapparat/slange.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Jeg tror det viktigste er å sørge for at det IKKE begynner å brenne, evt. begrense det minst mulig om det skulle skje. Ved f.eks. å ha 10 stk brannvarsler i alle rom.  :D

9364972[/snapback]

Ja!

Men du vet jo aldri. For alt du vet kan en elektromagnetisk puls bli satt på og alle brannvarslerne i huset blir satt ut. :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg tror det viktigste er å sørge for at det IKKE begynner å brenne, evt. begrense det minst mulig om det skulle skje. Ved f.eks. å ha 10 stk brannvarsler i alle rom.  :D

9364972[/snapback]

Ja!

Men du vet jo aldri. For alt du vet kan en elektromagnetisk puls bli satt på og alle brannvarslerne i huset blir satt ut. :ph34r:

9364982[/snapback]

Da røyker du noe og holder deg våken konstant bare... Men nok ot nå :p

Lenke til kommentar
Sitter å lurer på om det er noen her på forumet som har en plan for hvordan de skal redde samlingen sin hvis de skulle våkne opp midt på natten og huset er i fyr og flamer.  :ph34r:

9364940[/snapback]

Kommer til å nappe med meg CC utgaven av Hard Boiled i den ene hånden og pc'en i den andre og komme meg ut for som faen :)

Lenke til kommentar

Jeg har rundt 200 filmer som jeg har i DVD-hyller og noen må ligge oppe på hyllen på grunn av plassmangel i hyllene. Jeg har heller ikke noe spesielt system på hvordan filmene står plassert. Jeg har laget meg en IMDb liste over alle filmene min, som holder orden på alle titler.

Lenke til kommentar

En blanding av sjanger, regissør og skuespillere som er omhuelig mikset sammen.

Ser feks. bra ut med Leone's to trilogier som starter med western og avsluttes med Once Upon A Time In America. Deretter kommer Gudfaren 1, 2 og 3 snikende inn og vips så er vi over i gangsterseksjonen, før vi sakte kommer inn i Scorsese-land. Slik "fading" er jeg fan av.

Har fortsatt et par "stopp" problemer her og der, men med noen få kjøp til av bestemte filmer så skal det løses asap!

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...