Gå til innhold

Holder du orden på filmene dine?

Programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Holder ikke orden i filmsamlingen. Kjøper filmen, ser den, setter den på en vilkårlig valgt plass i hyllen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Den første hylleseksjonen min greide jeg å holde i alfabetisk rekkefølge i en god stund, men da hylla var full ga jeg opp. Å stokke om på alle filmene mine hver gang jeg kjøpte en ny ble rett og slett for tungvint.

Ettersom jeg eier alt for mye trashfilm, planla jeg en liten stund å sortere samllinga mi etter kvalitet en stund (en hylle med kvalitet og en med diverse trash). Dette turte jeg dog ikke, ettersom jeg var i tvil om hvilken hylle som hadde vært størst... :(

Eier i følge dvdprofiler 250 filmer, men jeg tror nok tallet egentlig er over 300 et sted.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

På de øverste hyllene har jeg filmer som hører sammen. Triologier og sånt. Så har jeg samleboksene og etter de har jeg filmer jeg ikke har sett enda.

På hyllene under følger alle filmene i alfabetisk rekkefølge. På den nest nederste linjen har jeg brente filmer som skal erstattes med en original versjon av samme film. På den nederste hyllen har jeg filmer som skal selges eller byttes bort.

Har 118 filmer i følge DVD Profiler, men det er noen pakker som ikke har kommet enda så jeg regner med at antallet vil stige litt mer. :)

Lenke til kommentar
Har nesten alle i hodet. Snakker noen om en film som jeg har så kan jeg plutselig komme på at jeg har den :roll:

8883723[/snapback]

Samme her. Husker dei når folk snakker om/nemner de.

Har bare en film og den er i alfabetisk rekkefølge.

8885525[/snapback]

Kun ein film? Og kva heiter den, om eg tør spørre?

On topic: Har ingen av filmane mine i alfabetisk rekkjefølgje, men har tenkt å gjere det. For augeblikket står dei etter når de er kjøpt.

Edit: Må få orden på laserdiskane óg, etter eg har sett dei som ser interessante ut. Fekk rundt 30 laserdiskar + ein laserdisk spelar (?) av fetteren min, samt Dolby Mono 1.0 elns.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Jeg hadde et system, og da sto de i alfabetisk rekkefølget. Men så har jeg flyttet et bar ganger, så ingenting er der det var lenger. Har foreløpig bare fått satt opp alt det nye.

Jeg hadde også skrevet opp hvilke fimer jeg hadde, men det er det lenge siden jeg har gjort. Noe for mørke høstkvelder kjanskje?

Det jeg vet er at jeg har en 50-60 DVDer (filmer og serier inkl bokser) som fremdeles er i plast. Målet er at filmene skal sorteres alfabetisk, TV-serier og HD DVD skal stå for seg selv.

Lenke til kommentar

Etter jeg fikk flyttet så har det blitt litt mer system på sakene. Eneste som ikke står alfabetisk er bokser og LE utgaver som har fått en egen hylle. DVD og HD DVD står sammen og tv-serier står for seg selv også i veldig alfabetisk rekkefølge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...