Kontorstol Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Om jeg har orden i de få filmene jeg har? Nei :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har nesten alle i hodet. Snakker noen om en film som jeg har så kan jeg plutselig komme på at jeg har den Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg også, selv om jeg ikke har så altfor mange filmer da.. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Har de 20-25 filmene jeg har på samme hylle. Venstresiden er de jeg liker best og høyresiden de jeg liker minst. Endret 17. juni 2007 av Nurzum Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Holder ikke orden i filmsamlingen. Kjøper filmen, ser den, setter den på en vilkårlig valgt plass i hyllen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hadde sortert etter regissør før men ettersom jeg har flytta på meg et par-tre ganger det siste året har jeg gitt faen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har bare en film og den er i alfabetisk rekkefølge. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har ikke så veldig god orden. Seriene står i øverste hylle, deretter kommer filmer som er bra og i nederste hylle har jeg dårlige og kjedlige filmer. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg sorterer etter sjanger, så etter alfabetet, men det er kaos for det om... Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har rangert etter filmselskaper, høyre sida er Warner, Fox og MGM. Venstre er Paramount, Touchstone og Universal. Funker for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Den første hylleseksjonen min greide jeg å holde i alfabetisk rekkefølge i en god stund, men da hylla var full ga jeg opp. Å stokke om på alle filmene mine hver gang jeg kjøpte en ny ble rett og slett for tungvint. Ettersom jeg eier alt for mye trashfilm, planla jeg en liten stund å sortere samllinga mi etter kvalitet en stund (en hylle med kvalitet og en med diverse trash). Dette turte jeg dog ikke, ettersom jeg var i tvil om hvilken hylle som hadde vært størst... Eier i følge dvdprofiler 250 filmer, men jeg tror nok tallet egentlig er over 300 et sted. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 <snip>Ettersom jeg eier alt for mye trashfilm <snip> 8889181[/snapback] Tullball!! Du eier alt for lite annen film, ikke for mye trash!! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Alle filmene mine er rangert etter interesse. Har 117 filmer. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 På de øverste hyllene har jeg filmer som hører sammen. Triologier og sånt. Så har jeg samleboksene og etter de har jeg filmer jeg ikke har sett enda. På hyllene under følger alle filmene i alfabetisk rekkefølge. På den nest nederste linjen har jeg brente filmer som skal erstattes med en original versjon av samme film. På den nederste hyllen har jeg filmer som skal selges eller byttes bort. Har 118 filmer i følge DVD Profiler, men det er noen pakker som ikke har kommet enda så jeg regner med at antallet vil stige litt mer. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Har nesten alle i hodet. Snakker noen om en film som jeg har så kan jeg plutselig komme på at jeg har den 8883723[/snapback] Samme her. Husker dei når folk snakker om/nemner de. Har bare en film og den er i alfabetisk rekkefølge. 8885525[/snapback] Kun ein film? Og kva heiter den, om eg tør spørre? On topic: Har ingen av filmane mine i alfabetisk rekkjefølgje, men har tenkt å gjere det. For augeblikket står dei etter når de er kjøpt. Edit: Må få orden på laserdiskane óg, etter eg har sett dei som ser interessante ut. Fekk rundt 30 laserdiskar + ein laserdisk spelar (?) av fetteren min, samt Dolby Mono 1.0 elns. Endret 26. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det er veldig lett å holde orden på mine - jeg har 2 Kubrick-filmer som står sammen, 3 James Dean, 3 Tarantino og resten (ca 13) står ved siden av. Fun med liten samling. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg hadde et system, og da sto de i alfabetisk rekkefølget. Men så har jeg flyttet et bar ganger, så ingenting er der det var lenger. Har foreløpig bare fått satt opp alt det nye. Jeg hadde også skrevet opp hvilke fimer jeg hadde, men det er det lenge siden jeg har gjort. Noe for mørke høstkvelder kjanskje? Det jeg vet er at jeg har en 50-60 DVDer (filmer og serier inkl bokser) som fremdeles er i plast. Målet er at filmene skal sorteres alfabetisk, TV-serier og HD DVD skal stå for seg selv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Etter jeg fikk flyttet så har det blitt litt mer system på sakene. Eneste som ikke står alfabetisk er bokser og LE utgaver som har fått en egen hylle. DVD og HD DVD står sammen og tv-serier står for seg selv også i veldig alfabetisk rekkefølge Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det finnes bare en måte å ha filmene på, og det er i rekkefølgen man kjøper dem i. Alt annet går ikke. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dvd'ene mine har jeg ikke så orden på nå men filmene på pcn har jeg orden på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå