GeForcy-X Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Etter å ha downcklokket prosessoren (ikke sikker) med et program jeg har lastet ned, ble hele sjermen min plutselig stille.. Jeg slo av dataen ved å holde knappen inne. Da jeg prøvde å slå den på igjen, varte det i ca 3 sek . Etter ca 5 sek startet det på nytt og på nytt og... Er det prosessoren som er gåen? Kan jeg fikse det? Tusen takk for tilbakemelding! med hilsen e_dude Endret 17. juni 2007 av everything_dude Lenke til kommentar
siindre Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Prøv å slette CMOS, dette resetter BIOS og da vil prosessoren gå tilbake til standar clock. Å resette CMOS står i brukermanualen til hovedkortet, men gjøres vanligvis ved å flytte en jumper en pin til ene siden i 10sek, for å så flytte den tilbake. Har du ikke manualen er det bare å lete etter en jumper det står CMOS på. Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Prøv å slette CMOS, dette resetter BIOS og da vil prosessoren gå tilbake til standar clock. Å resette CMOS står i brukermanualen til hovedkortet, men gjøres vanligvis ved å flytte en jumper en pin til ene siden i 10sek, for å så flytte den tilbake.Har du ikke manualen er det bare å lete etter en jumper det står CMOS på. 8880051[/snapback] skal prøve nå, men jeg har bare 2 pin på CMOS. Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Det funket! Tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå