madxmc Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei igjen Jeg skal nå starte et mp3-spiller prosjekt. Men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Det hadde vært fint med litt hjelp Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback Følger med DirectX i C:\Windows\Microsoft.NET\DirectX For Managed Code\ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Snakker vi .net, kan man bruke System.Media Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Link, hvis du vil lese litt om mp3. Lenke til kommentar
madxmc Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Manfred: Tror det blir .Net Frysning: Takk for linken Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 System.Media spiller da bare wav filer? Lenke til kommentar
madxmc Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 System.Media spiller da bare wav filer? 8882561[/snapback] Ikke vet jeg. Fikk iallefall ikke til spilleren min. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Prøv directx versjonen da, det er DirectShow, og støtter alle audio formater maskinen har codecer for. Den er heller ikke vanskelig å bruke. Lenke til kommentar
madxmc Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Prøv directx versjonen da, det er DirectShow, og støtter alle audio formater maskinen har codecer for.Den er heller ikke vanskelig å bruke. 8887757[/snapback] Ok. Men har du noe forslag til scriptinga ?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ....scriptinga? dette er Visual Basic, ikke PHP eller Batch script. Public Class PlaylistItem Protected m_info As System.Collections.Specialized.StringDictionary Protected m_aud As Audio Public Sub New(string filename) m_aud = new Audio(filename) ' Les ID3 evt og fyll inn informasjon i m_info End Sub Public ReadOnly Property Audio() As Audio Get Return m_aud End Get End Public Override Function ToString( ) As String Return m_info("artist") + " - " + m_info("title") End Function End Class Denne funksjonen vil gjøre at man kan fylle hver ting rett inn i en listbox, og hvis ID3 e.l. er lest skikkelig, vil vise Artist - Tittel i listboksen. Lenke til kommentar
madxmc Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 ....scriptinga? dette er Visual Basic, ikke PHP eller Batch script. Public Class PlaylistItem Protected m_info As System.Collections.Specialized.StringDictionary Protected m_aud As Audio Public Sub New(string filename) m_aud = new Audio(filename) ' Les ID3 evt og fyll inn informasjon i m_info End Sub Public ReadOnly Property Audio() As Audio Get Return m_aud End Get End Public Override Function ToString( ) As String Return m_info("artist") + " - " + m_info("title") End Function End Class Denne funksjonen vil gjøre at man kan fylle hver ting rett inn i en listbox, og hvis ID3 e.l. er lest skikkelig, vil vise Artist - Tittel i listboksen. 8887874[/snapback] Ok. Takk skal du ha Men jeg forsto ikke helt det med ID3 jeg :S Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 for å være helt ærlig, så syns jeg at når du kan så lite om denne typen programmering, at du bør finne deg noen gode guider osv. på nettet og lese godt på, før du prøver igjen. Lenke til kommentar
madxmc Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 for å være helt ærlig, så syns jeg at når du kan så lite om denne typen programmering, at du bør finne deg noen gode guider osv. på nettet og lese godt på, før du prøver igjen. 8887934[/snapback] Ja. Vist du leser ett av de siste innleggene så ser du at jeg skal starte med lesinga da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå