gunnerinho Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nå trenger jeg litt hjelp. For det første: Er det mulig å kjøpe gitaren uten spill`? Og så hovedspørmålet: Har sett flere videor på youtube, med folk som spiller sanger som egentlig ikke hører til på spillene. "Master of puppets" "Fear of the dark" osv... Hvordan får man egne sanger til et e guitar hero spill? og fungerer det kun med gh2? PS: Jeg har gh1. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Fungerer med 360 versjonen av Guitar Hero II Custom songs heter det vell. Ja, det går ann og kjøpe bare gitar Lenke til kommentar
gunnerinho Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Fungerer med 360 versjonen av Guitar Hero IICustom songs heter det vell. Ja, det går ann og kjøpe bare gitar 8879946[/snapback] Bare til xbox altså... DAMN! Hvor er det mulig å kjøpe kun gitar da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 CDON.com Ebgames butikker og absoluttspill.no trur jeg Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Custom songs får du til PS2 dersom du har en måte for å spille brente spill.. Men, dersom du bare har GH1, burde du kjøpe GH2 også! Og, det er faktisk verdt å chippe Playstationen kun for å få custom songs, om du elsker GH like mye som meg.. sjekk ut www.scorehero.com for mer info om det.. Ellers skrev jeg en liten guide på hvordan du gjør det i en annen tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå