Dhack Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hei! Skal kjøpe meg en PC, Den skal brukes til gaming. Delene jeg skal kjøpe må enten komme fra netshop eller komplett! Her er det jeg har kommet fram til: Kabinett: Thermaltake Lan Box PSU: Tangan 430W Modulære kabler CPU: C2D E6600 GPU: Fox+ 8800GTS OC HK: Gigabyte GA-G33M-DS2R (gjerne kom med et billigere alternativ!) HD : Western Digital 500Gb 7200 RAM: Corsair TWIN2X 5400 2048MB Noen som har noen forslag til noe jeg bør endre på? Kommer mest sansynelig ikke til å klokke, da jeg tror at M-ATX kabinett fort blir veldig varmt! Kom gjerne med andre forslag også -Daniel Endret 17. juni 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Har egentlig ikke tenkt til å klokke PCen, noen som kan foreslå et billigere HK? Det som er satt opp der koster 1 050,- Kanskje jeg kan spare noen kroner på dette? Vil gjerne ha 4 Ram-slotter og Gb-Lan! Endret 17. juni 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå