Gjest Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hei, jeg trenger et ATI PCI skjermkort, skal bruke den til å kjøre en 3'dde skjerm på pc'en men jeg finner ikke noen som ikke koster for mye. Skal helst ha et billig et. Skal kun brukes til ekstra skjerm i independent mode, det må være ATI takk for alle svar Endret 21. juni 2007 av Gjest Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei, jeg har et Radeon 9250. Det har en DVI og en VGA- utgang. Det fungerte fint sammen med et Radeon AGP-kort, men jeg har litt problemer nå sammen med et nVidia kort. Husk at hvis du har PCI-express, så kan du kjøre to (evt. ulike) PCE-express kort sammen, og det gir muligens bedre ytelse enn "vanlig" PCI. Tilbake til 9250... Det er bra for web-surfing, tekstbehandling, og det kan vise video, men alt som beveger seg bruker litt mer CPU enn med et AGP-kort (dette gjelder for alle PCI-kort). Jeg har ikke prøvd å spille, men jeg regner med at det ikke er en deilig opplevelse. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Men du ville ikke selge nei :/ Noen andre som har et eller har forslag? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei, jeg har et Radeon 9250. Det har en DVI og en VGA- utgang. Det fungerte fint sammen med et Radeon AGP-kort, men jeg har litt problemer nå sammen med et nVidia kort. 8880653[/snapback] Tror det har noe med driverkonflikter jeg @Tradstarter: komplett.no Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hær Har funnet en side med PCI kort Endret 21. juni 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 no shit, sherlock tradstarter: hvis du bare skal bruke skjermen til ikke-gaming regner jeg med det holder med ett av de billigste kortene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg skal bruke den tredde skjermen til, photoshop, film, internettbrowsing, 3dsmax MEN ikke spill tror dere dette holder mål? http://komplet.no/k/ki.aspx?sku=307843 Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg skal bruke den tredde skjermen til, photoshop, film, internettbrowsing, 3dsmax MEN ikke spill tror dere dette holder mål? http://komplet.no/k/ki.aspx?sku=307843 8915425[/snapback] Anmelderne så jo ikke akuratt fornøyde ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå