Swolebraham Lincoln Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Har et problem med min datamaskin. Starter den, og XP-loadingen kommer. Men etter det blir skjermen svart. Musepekeren er der fortsatt, og oppstartslyden kommer også. Den funket helt fint i går kveld. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei Har et problem med min datamaskin. Starter den, og XP-loadingen kommer. Men etter det blir skjermen svart. Musepekeren er der fortsatt, og oppstartslyden kommer også. Den funket helt fint i går kveld. Noen som vet hva problemet kan være? 8879551[/snapback] Gjorde du noe endring i innstillinger for skjerm, ny driver eller noe før du slo av maskinen? Sjekk kabler til skjerm, både bak på PC og skjerm for og utelukke at de har "løsnet". Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Trodde jeg hadde fikset det med den systemgjenoppretting Men neida, skjermen virker i ca. et minutt, før den blir svart og bare musepekeren vises. Det går fortsatt ann å røre på musepekeren. Installerte ingen drivere eller noe annet i går, spilte kun litt BF2. Har også sjekket kablene, ikkeno galt med de. Prøvde også med en annen skjerm, skjer akkurat det samme der. Maskinen fungerer helt fint i "safe-mode", så jeg tror ikke det er noe galt med skjemen. Hilsen en fortvilt DeathCab Endret 17. juni 2007 av DeathCab Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Ååhh, nå har jeg prøvd å boote fra XP-cden som fulgte med pcen. Tok repair mode. Men det kommer en error! Den finner ikke en fil som heter "asms". Har også prøvd med en annen XP-cd, det samme skjer der. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ååhh, nå har jeg prøvd å boote fra XP-cden som fulgte med pcen. Tok repair mode. Men det kommer en error! Den finner ikke en fil som heter "asms". Har også prøvd med en annen XP-cd, det samme skjer der. Noen som vet hva jeg kan gjøre? 8883679[/snapback] Les denne: http://support.microsoft.com/kb/311755 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå