HMKG Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei, jeg har nettopp fått meg battlefield 1942 og jeg har veldig lyst til å spille dette på internet. problemet er det at når jeg prøver å joine en server kommer det opp en feilmelding som sier: faild to connect. jeg har en smc barricade 7004abr som jeg først trodde var problemet og jeg prøvede å åpne port 14567, men heller ikke da gikk det. så prøvede jeg å koble adsl modemet direkte til pc'en men det gikk ikke nå heller. jeg har en 384/128 linje fra bluecom. jeg har fått til å spille multiplayer demoen så jeg vet ikke helt hva som er problemet. noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Kommer det failed to connect på alle servere? Kan jo hende du prøve å joine en server som er full, en annen versjon eller feks passord beskyttet. Jeg har ikke spillet selv så jeg kan ikke svare noe mer innholdsrikt enn det desverre Lenke til kommentar
kasol Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du må ha siste patch for å spille på internett: bf1942_v1.2_full.exe Description: 1.2 patch for battlefield 1942 full version. Du finner den på feks: http://bf42.d2g.com/exg/modules.php?name=D...wdownload&cid=1 sjekk EA sine hjemmesider også Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 ok. takk for hjelpen. jeg laster den ned nå. Lenke til kommentar
StaggerLee Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvis du fortsatt har problemer etter å ha installert patchen, så kan du prøve å slå av brannmur (hvis du har). Hadde det samme problemet og det viste seg å være brannmuren. -S Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 patchen løste problemet. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå