3PM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg kjenner en i USA som jeg ikke har sett på 2 år ca. Jeg vet at han har flyttet, men jeg vet ikke hvor han har flyttet til. Er det mulig å finne han på nettet?? Lenke til kommentar
8===D Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tore på Sporet er mannen for deg Lenke til kommentar
pekle Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 www.whitepages.com www.switchboard.com www.anywho.com www.infospace.com Kanskje ikkje så lett dersom han heiter John Smith, men ellers kan det jo hende... Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tore på Sporet er mannen for deg Helt enig, han finner gamlinger hele landet rundt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Selv har eg gitt opp letingen etter ei snelle fra miami, usa som eg lenge var forelsket i. Klin umulig å finne når du bare har navn og etternavn og ikke noe mer. Love hurts! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har dem ikke sånn 1881 i usa og ? ring det du Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Selv har eg gitt opp letingen etter ei snelle fra miami, usa som eg lenge var forelsket i. Klin umulig å finne når du bare har navn og etternavn og ikke noe mer. Love hurts! Yup. Love hurts. Men med den avstanden går det neppe bra. Var selv sammen med ei på andre halvdelen av kloden i ett år, men når vi treffes etter det, hadde hun funnet en annen... Det var mer enn kjipt !!! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 yrkeskvinne i sporet synd det med sensur. Tror det må staves H0RE fra nå av... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg kjenner en i USA som jeg ikke har sett på 2 år ca. Jeg vet at han har flyttet, men jeg vet ikke hvor han har flyttet til. Er det mulig å finne han på nettet?? Fant du an? 2 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hva er greia med nekropostinga her da? Tråden ble opprettet i 2003. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hva er greia med nekropostinga her da? Tråden ble opprettet i 2003. Ja, og jeg lurer på om trådstarter fant svarene han søkte. Urimelig av meg? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Var lite vits å spørre om det på denne tråden da ! Skal skje et mirakel om du skal få svar ! Hvis du ser så har ikke TS vært aktiv siden 2. feb 2003, 21:53 Så skal mye til for å få svar ! Edit: Du kan eventuelt kontakte TS på denne MSN adressen: [email protected] Hvis han fortsatt bruker den. Er ikke sikkert men kan jo prøve ? Endret 10. juni 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Var lite vits å spørre om det på denne tråden da ! Skal skje et mirakel om du skal få svar ! Hvis du ser så har ikke TS vært aktiv siden 2. feb 2003, 21:53 Så skal mye til for å få svar ! Jeg tror på mirakler. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Var lite vits å spørre om det på denne tråden da ! Skal skje et mirakel om du skal få svar ! Hvis du ser så har ikke TS vært aktiv siden 2. feb 2003, 21:53 Så skal mye til for å få svar ! Jeg tror på mirakler. Haha, ja da så Men tviler på at han blir aktiv etter å vært borte i over 7 år. Men prøv den MSN adressen du ! Større sjanse å få svar der ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå