LucarioX Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Synes spillene var utrolig morsomme, derfor gleder jeg meg nå til nummer. 3 på X360 Synes grafikken ser veldig pen ut, det er viktig i slike spill Noen andre som gleder seg noe helt sykt? Velvel, måtte bare lage et diskusjons emne om spillet her, vil høre andres meninger også Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har et banjo kazooie til N 64. huska eg spelte det mykje då. men trur sånne spel blir litt kjedelige når du heller kan spele ting som forza 2 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Trodde de skulle lage remake av 1'ern jeg. Ikke at det kom et nytt spill i serien.. Skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg og skal kjøpe treern. Digga enern og toern. To av mine favoritt-spill, men jeg tror ikke treern blir like bra, på grunn av nostalgi-faktoren som de to første nå har. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Blasfemi!! ..noen som forresten har hørt noe mer på denne fronten? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Nei Begynner å lure på når vi får se noe mer! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det kan hende jeg kjøper en 360 core en dag pga av dette spillet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Lenge siden vi har hørt noe fra Rare nå ja. Ingen nye spill i 2007 og vi vet om bare Banjo 3 for 2008. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Både 1 og 2 har falt i smak "Barndomsspillene". Kommer 3'eren blir det selvfølgelig purchase! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Håper de kan slenge med Banjo Kazooie og Banjo Tooie på plata, evt legge de ut på Arcade. Det er de beste spillminnene jeg har fra N64`N min! Lenke til kommentar
Herminator Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Banjo Kazooie er jo ett av tidenes beste plattforspill uansett konsoll! "Det perfekte plattformspill" alt fra musikken, kontrollen, karakterene til grafikken kunne ikke blitt bedre til sin tid! og for ett gameplay! Håper virkelig de lager 3'eren i samme stil.... Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fikk aldri prøvd Banjo Tooie, men orginalen var jo knallfett. Husker de fine tidene da jeg var klistert på tv skjermen. Har tro på 3'ern. For håpe det blir like bra da. Er det forresten noen som har link (hvis det finnes) til video eller bilder av gameplayet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fikk aldri prøvd Banjo Tooie, men orginalen var jo knallfett. Husker de fine tidene da jeg var klistert på tv skjermen. Har tro på 3'ern. For håpe det blir like bra da. Er det forresten noen som har link (hvis det finnes) til video eller bilder av gameplayet? 9508032[/snapback] Rare holder kortene veldig tett inntil brystet.. En reporter spurte om Gruntilda skulle være med og da svarte han bare "well.....". Reporteren; Can`t have a Banjo game without Grunty? Rare duden; Guess not. Håper på att gameplay og alt blir akkurat det samme. Er mye god sarkastisk humor i både ener`n og toern. Gleder meg virkelig! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Får håpe vi får noe mer info snart Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg håper det blir som B-K til N64, den gode gamle klassikeren. Har spillet begge på N64 og jeg setter en god finger på den første i serien, og håper Rare lager den slik. Er kommet en CG teaser trailer til B-K 3, finner den her. Husk at dette er bare CG Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg håper det blir som B-K til N64, den gode gamle klassikeren. Har spillet begge på N64 og jeg setter en god finger på den første i serien, og håper Rare lager den slik. 9508778[/snapback] Det som er synd er at noen av folkene som laget de første to har gått over til andre prosjekter. Men det blir ikke bedre uansett. Minnene og nostalgi slår som kjent alt av kvalitet. dessverre. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Rare er ikke det samme nå som det var før de ble kjøpt opp. De har på en måte mistet gnisten. Tviler dessverre på om BK3 kommer til å bli noe bra, men for all del, skal ikke dømme det enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Sant skal være sagt, hovedmennene bak banjo-serien jobber fortsatt i Rare, og det er vel disse som nå er i gang med 3'ern. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Rare er ikke det samme nå som det var før de ble kjøpt opp. De har på en måte mistet gnisten. Tviler dessverre på om BK3 kommer til å bli noe bra, men for all del, skal ikke dømme det enda. 9509286[/snapback] Kameo og Viva pinata er jo geniale spill, synes ikke de har mistet gnisten jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå