Gå til innhold

Banjo Kazooie 3, diskusjon!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Synes spillene var utrolig morsomme, derfor gleder jeg meg nå til nummer. 3 på X360 :)

Synes grafikken ser veldig pen ut, det er viktig i slike spill ;)

Noen andre som gleder seg noe helt sykt? :D

Velvel, måtte bare lage et diskusjons emne om spillet her, vil høre andres meninger også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Fikk aldri prøvd Banjo Tooie, men orginalen var jo knallfett. Husker de fine tidene da jeg var klistert på tv skjermen.

Har tro på 3'ern. For håpe det blir like bra da. Er det forresten noen som har link (hvis det finnes) til video eller bilder av gameplayet?

9508032[/snapback]

Rare holder kortene veldig tett inntil brystet.. En reporter spurte om Gruntilda skulle være med og da svarte han bare "well.....".

Reporteren; Can`t have a Banjo game without Grunty?

Rare duden; Guess not.

Håper på att gameplay og alt blir akkurat det samme. Er mye god sarkastisk humor i både ener`n og toern. Gleder meg virkelig!

Lenke til kommentar
Jeg håper det blir som B-K til N64, den gode gamle klassikeren. Har spillet begge på N64 og jeg setter en god finger på den første i serien, og håper Rare lager den slik.

9508778[/snapback]

Det som er synd er at noen av folkene som laget de første to har gått over til andre prosjekter. :(

Men det blir ikke bedre uansett. Minnene og nostalgi slår som kjent alt av kvalitet. dessverre.

Lenke til kommentar
Rare er ikke det samme nå som det var før de ble kjøpt opp. De har på en måte mistet gnisten. Tviler dessverre på om BK3 kommer til å bli noe bra, men for all del, skal ikke dømme det enda.

9509286[/snapback]

Kameo og Viva pinata er jo geniale spill, synes ikke de har mistet gnisten jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...