Meuchelmorder Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hva er den beste web hosten med PHP support. Den må være gratis eller ekstremt billig. Brukte home.no men fant ut at den ikke at PHP support prøvde å bytte til start.no men de begynnte med en slags CD :-? Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 home.no.net har php-support Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 home.no.net har php-support Det er start da vettu... herregud... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Den må være gratis eller ekstremt billig. www.digitalrice.com har masse script support, inkuludert php, asp osv. Ulemen er at du må registrere din interesse, og når det har gått laaaang tid kan det hende de tar deg inn i varmen. De kan liksom ikke bare ta inn nye kunder hele tiden. Da hadde de blitt overbelastet. Selv var jeg registrert der et år før jeg fikk konto, men nå har jeg byttet til www.webdeal.no . www.bkmedia.no er også et billig alternativ om du vil ha mer plass og mySQL. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Kan anbefale ServeTheWorld. De har lave priser, god support, og de gir deg 2 mnd gratis dersom du verver noen. Derfor setter jeg pris på at du angir Serqevx.com som referent hvis du skal bestille derfra Koster 79 hver mnd, og du har uendelige mailkontoer, uendelig subdomener, uendelige mysql databaser + 200 MB plass. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Fin url.. funket ikke hos meg! Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Fin url.. funket ikke hos meg! bare skriv www. foran Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 kontakt www.numberonehost.com via mail....er engelsk pga marked men er norske :-) ja 39 Kr måneden for 800mb /5Gb transfer php/mysql osv Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 home.no.net har php-support Det er start da vettu... herregud... Nei så grusomt da. Stakkars deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå