Gå til innhold

Vertifisere PayPal konto

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har prøvd å vertifisere en PayPal konto, men det ser ut til å være umulig. Når jeg logger inn står det på forsiden "Norwegian - Unverified". Jeg klikker på denne lenken og deretter på "Get Verified". Da kommer det opp en boks der jeg må fylle inn kontonummer o.l. jeg gjør det, men får beskjed om at dette kortet allerede er registrert. Hvorfor står det da unverified!? I forklaringen på at kontoen er uverifisert står det: "This means that you haven't added and confirmed a credit card to your PayPal account."

Hvordan kan jeg ikke ha lagt til og bekreftet et kredittkort til PayPal når jeg får beskjed om at det allerede er lagt til i PayPal kontoen når jeg prøver å legge det til igjen? Er det mulig at jeg ikke har bekreftet kredittkortet, og i såfall, hvordan gjør jeg det?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vertifiseringen har egentelig ikke så mye med kontoen din å gjøre. Det har med at de vil vertifisere skjekke at adressen din, mailen din og telefonnummeret stemmer.

Jeg hvet desverre ikke helt hva som er feil her Jeg har brukt paypal endel, men jeg er ikke vertifisert. Det tar litt tid for de å vertifisere deg hvet jeg. Du kan eventuelt kontakte e bay live tror jeg det heter å få de til å hjelpe deg kansje hvis ikke noen andre her hvet hva som er feil.

Mvh poffy

Lenke til kommentar

Da jeg skulle bli verifisert ble det trekt 1-2 dollar fra kortet mitt, og på den tranasksjonen sto det en kode jeg skulle skrive inn.

Så jeg måtte vente på kontoutskriften fra banken for å få koden.

Tror det er veien å gå for å bli verifisert.

Your member status is: Verified 

This means that you have completed your enrollment in PayPal's Expanded Use Program and can send an unlimited amount of money with your PayPal account

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da jeg skulle bli verifisert ble det trekt 1-2 dollar fra kortet mitt, og på den tranasksjonen sto det en kode jeg skulle skrive inn.

Så jeg måtte vente på kontoutskriften fra banken for å få koden.

Tror det er veien å gå for å bli verifisert.

Det stemmer! Etter å ha skrevet inn kontonummeret vil noen kroner bli trukket, du vil se en kode på transaksjonene som du må skrive inn hos paypal, vips, du er verifiesert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...