Gå til innhold

Hva slags bil kunne du tenkt deg??


3PM

Anbefalte innlegg

En Mine's-bygd Lancer Evo 5 RS.

 

Det må jo være drømmen...

 

evo5.jpg

 

Specs. på japansk...

 

Raskere bil enn det på svingete vei finnes ikke.

Desverre må jeg skuffe deg .. det er en Turbo bil de klarer ikke svingete veier ..

en nissan Skyline GTR blir fra kjørt av en Toyota Levin (Corolla GT) som har en fattig 130hester 1,6liters ...

 

Turbo + svingeteveier = Katastrofe .. Rally biler er et helt annet kapittel .. men nå koster Rally biler 5mill også ..

og ahdde man hentet det samme ut av en N/A motor å satt den i en rally bil ville den tatt svingene bedre ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hverdags bil: BMW M5 Bilde - ikke bare en V10 på 500hester, men den ser ut som den spiser småbarn også

Familiebil: BMW 545iT Bilde - Familier må kjøre i luxus, dette for holde for nå

Veteran: BMW 507 Bilde - Klassisk BMW designet av mannen bak Toyota 2000GT, Elvis hadde 1

Morrobil: BMW Z4 M-Roadster Bilde - Liten Morrobil med mange ponnyer

Hyttebil: BMW X5 4,8is Bilde - Sterk motor med genial komfort

Jobb-bil (Kontorarbeid): BMW 760iL Bilde - Lang utgave av BMWs store (uten å regne med Rolls Royce)

Konebil: BMW 120d Bilde - Stygg bil, men skal være den beste av 1 serien, noe som sier litt

 

Der var BMW lista klar .. neste gang .. Merc!!

PS: ikke meningen å bumpe

Lenke til kommentar
En Mine's-bygd Lancer Evo 5 RS.

 

Det må jo være drømmen...

 

http://www.mines-wave.com/Demo-Car/EVO5/evo5.jpg

 

Specs. på japansk...

 

Raskere bil enn det på svingete vei finnes ikke.

Desverre må jeg skuffe deg .. det er en Turbo bil de klarer ikke svingete veier ..

en nissan Skyline GTR blir fra kjørt av en Toyota Levin (Corolla GT) som har en fattig 130hester 1,6liters ...

 

Turbo + svingeteveier = Katastrofe .. Rally biler er et helt annet kapittel .. men nå koster Rally biler 5mill også ..

og ahdde man hentet det samme ut av en N/A motor å satt den i en rally bil ville den tatt svingene bedre ..

Nåja, den bilen er jo en rallybil, bare oppgradert en god del.

Og ja, den kjører fra alt på svingete veier....

 

Edit: Må finne den video der den kjører vs. Subaru WRC-bil-tingen...

Blæh!

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
En Mine's-bygd Lancer Evo 5 RS.

 

Det må jo være drømmen...

 

evo5.jpg

 

Specs. på japansk...

 

Raskere bil enn det på svingete vei finnes ikke.

Desverre må jeg skuffe deg .. det er en Turbo bil de klarer ikke svingete veier ..

en nissan Skyline GTR blir fra kjørt av en Toyota Levin (Corolla GT) som har en fattig 130hester 1,6liters ...

 

Turbo + svingeteveier = Katastrofe .. Rally biler er et helt annet kapittel .. men nå koster Rally biler 5mill også ..

og ahdde man hentet det samme ut av en N/A motor å satt den i en rally bil ville den tatt svingene bedre ..

:!: :!: :!: :!: :!: :!: Tåbligste jeg har hørt!!! Grunnen til at en skyline blir rævkjørt er at det er en jæveli tung og stor bil og at den har en voldsom turbo og altfor stort motorvolum.... kan jo prøve å henge på Cossien min med en Jævla toyota.... :!: :!: :!: :thumbup: lykke til!!!! Japsene henger litt etter på bilfronten gitt..... en nissan 200sx s14 har ikke kommet dit en Sierra Cosworth fra 86 var engang... :!: :!: :!: Ler meg alltid ihjel av riskokerdrit!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...